Jag saknar Fummelpodden. Det kommer något guldkorn avsnitt då och då men jag saknar de ordinarie avsnitten. Någon som vet vad som hänt med den?
Jag saknar Fummelpodden. Det kommer något guldkorn avsnitt då och då men jag saknar de ordinarie avsnitten. Någon som vet vad som hänt med den?
Hoppas att ni kommer tillbaka min vänVad roligt att höra!
En kombination av covid, personliga grejer, och andra åtaganden har gjort att det har blivit svårt att hitta tiden att ses, spela in podd, och redigera. Framtiden får utvisa ifall vi kan få igång den igen framöver.![]()
Vad roligt att höra!
En kombination av covid, personliga grejer, och andra åtaganden har gjort att det har blivit svårt att hitta tiden att ses, spela in podd, och redigera. Framtiden får utvisa ifall vi kan få igång den igen framöver.![]()
Jösses vad du låter annorlunda än vad jag trodde du skulle göraJag är gäst i avsnitt 3!![]()
Jösses vad du låter annorlunda än vad jag trodde du skulle göra![]()
Hoppas jag låter bättre än jag skriver![]()
Jag var bara inte beredd på skånskan! Vilket säger mer om mina fördomar än om något annat.![]()
Om vi leker med tanken att jag faktiskt skulle ta mig tiden att lyssna på en AP-podd - vilken ska jag då välja? Vilken är bäst? Och varför?
Hitta någon som spelar ett äventyr du har ett förhållande till? Det är det enda som jag kunnat uppbåda något intresse för, men det kan å andra sidan vara riktigt kul.
Hela Blades in the Dark är ju upplagt så.Att kunna spela flashbacks för att sedan låta dem påverka nutiden är superintressant. Finns det andra äventyr som gör samma sak?
Hela Blades in the Dark är ju upplagt så.
Har precis lyssnat på "The last hope" skrivet av Magnus Seter och spelat av Red Moon roleplaying.
Ett fantastiskt äventyr som verkar innehålla tidsförskjutningar där man spelar både i nutid och en dåtid. Tycker det är en genialisk idé som jag inte begriper att jag stött på förut. Att kunna spela flashbacks för att sedan låta dem påverka nutiden är superintressant. Finns det andra äventyr som gör samma sak?
Om vi leker med tanken att jag faktiskt skulle ta mig tiden att lyssna på en AP-podd...
...så kan du testa Rollspelsmåndag. Skönt opretto med stor variation av spel. Annars tycker jag att du, som om jag minns rätt har brist på lämpliga spelare på hemmaplan, ska dra ihop lite OSR över nätet.![]()
Rollspelsmåndag låter coolt.
Ptja, AP är i allmänhet inte min kopp te men Rollspelsmåndag är avslappnat och naturligt så som lyssnare känns det nästan som att sitta med vid spelbordet. En helt okej kompensation om man inte kan spela själv.