Varulv DEN STORA KONSTUTSTÄLLNINGEN

Blir ni gladare om jag förlänger R1 tom tisdag 17/3?

@Sidd
@Big Mama

Basse, lyssnar på the people
Beror på vilken fraktion jag ”lottas” till.
Som ulv vill man ju helst inte lågflyga för länge. Som bybo vill man ju ha bra med tid för att hinna med å göra misstag, feltolkningar och klanta till sig i krumbukter till försvarstal om påstådda snesteg…
Jag tror det viktigaste för BMs nerver å koll på tråden är att Anth å Vimsan får tid på sig att dränka internet med tillräckligt mycket poster så forumet krachar!

Nu är det snart deadline och jag vet fortfarande inte om jag är anmäld eller inte 🤯

Basse hjälp! Vad är status! Hur gör jag för att anmäla mig? Var finns rösträknaren? Funkar @Martin3 ?

Nu är det snart deadline och jag vet fortfarande inte om jag är anmäld eller inte 🤯

Basse hjälp! Vad är status! Hur gör jag för att anmäla mig? Var finns rösträknaren? Funkar @Martin3 ?
Jag vet inte! Jag har inga svar! Har du provat att kontakta Det stora museets kundkontakt? 😱🧐😵‍💫

Du får en bild som tröst så länge!

IMG_3071.jpeg

Hej Margrete du Bois-Liljegraantz-Höök
Det verkar för närvarande vara lite problem med kundtjänsten för Det stora konstmuseet.
Vissa verkar ha vissa svårigheter med att köpa biljetter så jag undrar om det möjligtvis går att få skriva upp dessa konstintresserade på VIP-listan.

@Basenanji
@fjodorsenuba
@StradhLestat
@Mr.J
@Sysp
@Hägerstrand
@Brynolf
@Anthrox
@Sidd
@Impetigo
@Waterhouse
@Vimes
@BiobunkerVII
@Octagonal
@Big Mama
@POJ
@Andersson
@RasmusL
@Khan
@Hellzon
@Yem_86
@w176
@Xyas
@Sodmikail
@Skarpskytten
@Empiricus
@Konrad Konvalj
@LegoIvar
@HerrK
@Sömniga Isaac
@damogn
@Martin3

Med vänlig hälsning, en hemlig beundrare av nordiskt traditionellt figurativt 1800-talsmåleri.

Hej Margrete du Bois-Liljegraantz-Höök
Det verkar för närvarande vara lite problem med kundtjänsten för Det stora konstmuseet.
Vissa verkar ha vissa svårigheter med att köpa biljetter så jag undrar om det möjligtvis går att få skriva upp dessa konstintresserade på VIP-listan.

@Basenanji
@fjodorsenuba
@StradhLestat
@Mr.J
@Sysp
@Hägerstrand
@Brynolf
@Anthrox
@Sidd
@Impetigo
@Waterhouse
@Vimes
@BiobunkerVII
@Octagonal
@Big Mama
@POJ
@Andersson
@RasmusL
@Khan
@Hellzon
@Yem_86
@w176
@Xyas
@Sodmikail
@Skarpskytten
@Empiricus
@Konrad Konvalj
@LegoIvar
@HerrK
@Sömniga Isaac
@damogn
@Martin3

Med vänlig hälsning, en hemlig beundrare av nordiskt traditionellt figurativt 1800-talsmåleri.

Hej Sidd!

Tack för din fråga! Vi På det stora konstmuseet tar väldigt gärna emot er stora grupp. Dock måste var och en anmäla sig individuellt. Det blir kanske lite extra merarbete, men vår uppköpta tjänst av Framgångståget tillåter inget annat sätt.

Hoppas ni kommer förbi!

/Margrete

PS. Ett litet personligt tips från mig är att titta på skulpturutställningen ”Från gips till marmor — modeller och mirakel” uppe i Terassalen på plan fyra! Verkligen sevärd!

Margrete du Bois-Liljegraantz-Höök
Institutionschef,
fil dr konstnärlig vetenskap på konstnärlig grund med inriktning mot nordiskt traditionellt figurativt 1800-talsmåleri.

IMG_3035.jpeg

Back