Vimes DÖDSPAKT! DÖDSPAKT! DÖDSPAKT! Joined 15 Jun 2000 Messages 14,884 Friday at 15:23 #21 Vi kräver prionfria varulvsspel! Det är fan inte ok att man ska riskera Creutzfeldt-Jakobs bara för att man röstar på Sidd.
Vi kräver prionfria varulvsspel! Det är fan inte ok att man ska riskera Creutzfeldt-Jakobs bara för att man röstar på Sidd.
StradhLestat Möjliggörare Joined 8 Sep 2020 Messages 2,947 Location Fruängen Friday at 20:13 #22 Vimes said: Vi kräver prionfria varulvsspel! Det är fan inte ok att man ska riskera Creutzfeldt-Jakobs bara för att man röstar på Sidd. Click to expand... "Muuuu"
Vimes said: Vi kräver prionfria varulvsspel! Det är fan inte ok att man ska riskera Creutzfeldt-Jakobs bara för att man röstar på Sidd. Click to expand... "Muuuu"
Vimes DÖDSPAKT! DÖDSPAKT! DÖDSPAKT! Joined 15 Jun 2000 Messages 14,884 Monday at 09:18 #23 Röst: @Hägerstrand
Basenanji Dragspel på magen och munspel i mun Joined 4 Nov 2002 Messages 11,618 Yesterday at 20:21 #25 Sysp said: Det här är inte en anmälan. Click to expand... Snyggt!
Vimes DÖDSPAKT! DÖDSPAKT! DÖDSPAKT! Joined 15 Jun 2000 Messages 14,884 Yesterday at 20:26 #26 Synd att @Waterhouse inte är med. Han är ju konstintresserad på riktigt (och kallar mig "estetiskt utmanad"...)
Synd att @Waterhouse inte är med. Han är ju konstintresserad på riktigt (och kallar mig "estetiskt utmanad"...)
Anthrox Jag heter faktiskt Anthrox Joined 8 Jun 2017 Messages 7,667 Yesterday at 20:40 #27 Sysp said: Det här är inte en anmälan. Click to expand... Haha, nuuuu kopplade jag. Tog bara en timme.
Sysp said: Det här är inte en anmälan. Click to expand... Haha, nuuuu kopplade jag. Tog bara en timme.