Nekromanti Den schönaste Star Wars-karaktären är:

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Det luktar flingor här!

"Vi som har hängt med sedan de 3 klassiska Star Wars filmerna vet att de inte alls är barnsliga."

*fnissar hejdöst*

*tittar igenom Return of the Jedi igen*

*minns en kasse teddybjörnar i skogen*

*minns en grön mupp i ett träsk*

*bryter samman i vrålgarv*

Inte alls barnsliga? Det var fanimej det bästa jag hört på jefligt länge!

- Krille
"Never position a rock near a hard place"
<A HREF="http://www.foxtail.nu" target="_new">http://www.foxtail.nu</A>
 

hatten

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,087
Location
Luleå
Re: Jag tycker om honom...

Jar Jar är en viktig del av storyn mistänker jag och är tänkt att vara en sådan individ som man lätt kan tycka om då han är en komisk något mislyckad individ....


Min mistanke är att NÄR Aniken väl går över till The Dark side så är det Jar Jar Binks som han kommer dräpa i berått mord ..

Nä Geoge Lucas är en bra författare som ofta blandar in små komiska individer i storyn behöver jag på minna om C-3PO och R2D2 i "A New Hope del 4" och om Yoda i "The empire strike back" samt alla andra roliga figurer sist men inte minst Kronan på verket Ewokerna som gullade stormtroperna till döds....

Fast Ewokerna ÄR troligen starkare än människor då de kan kasta omkring stenar stora som deras huvuden med lekande lätthet /images/icons/cool.gif dessa stenar kan lätt väga upp till 15-20 kg och ewokerna kastar dom SOM de vore av plast *ler*

<A HREF="http://www.geocities.com/hatten_jc/Hatten.htm" target="_new">http://www.geocities.com/hatten_jc/Hatten.htm</A>
 

Maggan

Swordsman
Joined
7 Feb 2001
Messages
746
Location
Ekshärad i Värmland
Re: Det luktar flingor här!

Jo, den sista delen är lite väl... Men den har ju iaf inte den lägsta åldersgränsen. Så VARFÖR det var nödvändigt att lägga in det som du tycker är barnsligt har jag isåfall inte förståelse för.
Förresten är Yoda inte alls barnslig (för du menade väll att han var den gröna muppen) tycker jag...

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."
 

Maggan

Swordsman
Joined
7 Feb 2001
Messages
746
Location
Ekshärad i Värmland
Jag tycker INTE om honom...

Jo, men R2D2 och C3PO med flera gör lite bättre skämt än den "Ensam Hemma" eller "Polisskolan"-humorn som Jar Jar sysslar med...

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."
 

Maggan

Swordsman
Joined
7 Feb 2001
Messages
746
Location
Ekshärad i Värmland
Men... Men... *snyft*

Dom måste ju ha NÅN ond karaktär... Hur är det med Palpatine då? När börjar han typ att härska!?
Fick reda på just i denna sekund att en ny figur ska dyka upp... En del KANSKE redan har hört talas om honom... Men jag nämner inte hans namn här, för OM ni nu vill förstöra spänningen så kan ni läsa mer på <A HREF="http://www.starwars.nu" target="_new">http://www.starwars.nu</A> om detta (och se en BILD)!!!
Klaga inte på mig om ni tittar in på sidan och ångrar er...

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."
 

Äventyr

Världsbyggare
Joined
9 Jun 2000
Messages
1,006
Location
Bureå
Re: Dubbel lightsabre

Den är snodd från Star wars serien: Tales of the jedi. Där var det Exar Kun som slogs med en ljussabel som såg ut precis så.

- daniel

"The force is with you. Always."
 

Äventyr

Världsbyggare
Joined
9 Jun 2000
Messages
1,006
Location
Bureå
Re: Den schönaste Star Wars-karaktären är:[lite ot

Misstänkte väl det. Ok. Maul ser cool ut. Men inte så mycket mer. Fast vem bryr sig. Här på forumet sitter hundratals insnöade fans och debatterar (undertecknad inkluderad). Ute skiner solen.

Jag tror jag tar och släpar iväg mina långa.

- daniel

"The force is with you. Always."
 

Lord Samuel

Warrior
Joined
8 Jan 2001
Messages
261
Location
Linköping
Re: C3PO retar gallfeber på folk

Själv så tycker jag att C3PO är störtskön, men vi tycker ju olika allihop. Hade det funnits mer än en så hade det varit jobbigt dock.

Och det är nog tur att han inte vet att gamle Vaddan byggde honom, självmord direkt...
 

Lord Samuel

Warrior
Joined
8 Jan 2001
Messages
261
Location
Linköping
Re: Han Solo

Men hans ironi och komik skulle inte vara lika kul om inte C3PO varit där och inte förstått den, eller hur? /images/icons/smile.gif.
 

HottenTotten

Veteran
Joined
12 Mar 2001
Messages
109
komplott?

kan det vara så att G Lucas redan 96 hade planer på en uppföljare... och att denna skulle visa den okontrolerabara kapitalismens fasor... men att han sedan blev tystad av Disneys media imperium, och istället släpte i från sig denna hög med pacificerande dynga?

placebo junkie
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Jaja, jag vet !

Jo, jag vet att det finns en del som inte gillar denna karaktär. MEN jag tycker att ha är så skön i sitt sätt, totalt bortflippad men ändå så COOL !!

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,514
Location
Helsingborg
Re: Haha!

"<EM>Men du hade ju ganska rätt med Han och Vader</EM>"
Visst har <B>Daniel</B> rätt..

Själv tycker jag grodan(/grodvarelsen) som käkade upp en annan varelse utanför Jabba the Huts högkvarter.

I rollspelet tycker jag min egen (och enda och första den med) karaktär Melissa Moonrider.

/[color:green]Han</font color=green> som överlevt jäkligt länge med Melissa (och är rätt hjälteaktig /images/icons/smile.gif som <B>Daniel</B> påpekade)
 

[HSM]

Warrior
Joined
21 May 2000
Messages
350
Re: Tycker jag inte

Det var ju trist - för - jag har ju rätt /images/icons/wink.gif

Hasse

"Begin at the beginning and go on till you come to the end: then stop."
 

Shadar Fal

Veteran
Joined
12 Mar 2001
Messages
184
Location
Bankeryd, Sverige
nästan

Nästan alla kan bli en, om jag inte minns fel så ska man typ vara en viss storlek för att va en sådan där elit trupp. För dom var elittrupper väll?

Han såg ljuset i slutet av tunneln, det var en eldkastare.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Varför ?

En fråga till er alla:
Varför denna OTROLIGA nerköpning av denna karaktär ?? Jag för min del tycker inte att han är värre än nån annan av dessa karaktärer som finns. tycker at han hökjer stämminigen lika mycket som nån annan i SW-filmerna.

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>
 
Top