Mycket på jobbet idag men jag ska göra ett seriöst försök efter jobbet idag att kvalificera min röst ordentligt.
Jag skulle säga att jag är 60-40 Vimes vs SI just nu, röstningen igår när Vimes inte röstar ut Stradh (och kanske hoppas på en sen byboswitch) är svår att runda men en ulv-SI hade å andra sidan inget val annat än att rösta på Stradh till slut som Vimes påpekade och gjorde en liten trevare över på mig för att se om det lyfte innan han gick tillbaka till Stradh.
Så det räcker nog inte med den röstningen och jag behöver gräva mer för att fatta röstbeslut.
Jag tycker det här är ett svagt resonemang:
1. Ulvarna känner inte till varandra, så "har inte röstat ut en bekräftad ulv"-caset är betydligt svagare än i vanliga spel till att börja med.
2. Jag tycker att jag var tydlig med hur jag resonerade:
a) det var konstigt att Stradh inte dog, men a.a) det var konstigt att Anthrox inte hade valet också, och a.b) jag tyckte att Stradh hade spelat byboigt.
b) jag hade (och har fortfarande) ett starkt case på Isaac där det ser ut som att han inte känner till valet i början av R1, innan det är etablerat i tråden att det är en grej bybor ska ha.
3. Jag var på bio mellan 18:00 och 21:00 och hade inte möjlighet att vara inne i tråden (jag hade dock inte bytt röst ändå antagligen).
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.