Varulv Den orimlige Åbäket - R2

Det var augusti 2026. Några kroppsbyggare blev förförda av två djupt karismatiska kroppsbyggare. De lovade trygghet för de kroppsbyggare som byggde sina templen utan redskap plockade från den alldagliga världen utanför det heliga gymmet. Men för de kroppsbyggare som valt att förföras av den alldagliga världens redskap väntade himmelsfärd och förlåtelse, dock förevigt förpassade från det heliga gymmet. Det var minsann spännande tider i det lilla gymmet under Herrens år 2026.

Bland dessa frälsta själar fanns en vara vader var märkta och svärtad. En kroppsbyggare höljd i dimman, men jagad av frestaren som utlovat gudomliga vader till den som tog ett stick av hans kanyl. Ett löfte för att locka den vars vader hade märkts från födseln av svärtan.

Så alla med förmågor åker ut och jag men sedan då? Hur kommer ni att lyckas plocka Sven och Bruce på det? Låter vanskligt.

Hoppas att ni vet vad ni gör nu...
Om detta funkar, så lär brynolf slita sitt hår....
Om det inte funkar som ni tror, så sitter han nog bara och skakar på huvudet nu...

Jag ochj andra bybor dör alltså ikväll fär att ni väktar oss med förmågor? Har jag fattat planen korrekt då? Och på något sätt gör det att bruce inte kan få knarket av svenne? Står det i er info om väkeriet att det stoppar bruce från knarket? Eller står det bara att ni stoppar nattmord?

Så alla med förmågor åker ut och jag men sedan då? Hur kommer ni att lyckas plocka Sven och Bruce på det? Låter vanskligt.
Ifall nån med förmåga överlever vet vi att de ljuger och åtminstone en fisk är fångad.

Annars lär ju Vimes vara voffe tror jag😇

Jädrans vad jag har tusenkollat om det stämmer vad @Octagonal påstår sig skriva om Väktare mot vad jag har.
Det ska fasiken stämma.
Förlåt byn om jag dabbat mig😇

Jag är osäker på om jag skulle hjälpa gymmet eller Sven med att berätta min taktik men om det framkommer något om breven. Var uppmärksamma på det.

Back