Octagonal
Myrmidon
Varje runda har de en chans. Många rundor = fler chanser.Kom ihåg att jag har fifflat bort namnen! Tihi! Så att ulvarna kan vinna precis närsomhelst är inte riktigt sant.
Varje runda har de en chans. Många rundor = fler chanser.Kom ihåg att jag har fifflat bort namnen! Tihi! Så att ulvarna kan vinna precis närsomhelst är inte riktigt sant.
Vi har samma förmåga. Och om ondingarna haft den skulle spelet vara slut.
Vi är gröna.
Iofs: om du och Sidd nu litar på varandra av nån anledning så kommer vi vara 3 mot 2 efter att Sven mördat den ena väktaren, förutsatt att en ur grupp 2 överlever (och då är ulv).@Sidd vad säger du?
Verkar inte som om jag kan göra så mycket åt saken. Jag har dock en anledning till min plan som jag hållit sedan start. Det kommer väl få visa sig i efterspelet.
DÖDSPAKT!
Vad är risken med att Sven lyckas leverera knark till Bruce bland de återstående fegisarna?
Jag väktar de med förmågor så skyddar du resten!DÖDSPAKT!
Vad är risken med att Sven lyckas leverera knark till Bruce bland de återstående fegisarna?
Jag fattar inte riktigt om inte det här bara blir öppet mål för Sven men kör kör kör så händer det nåtDÖDSPAKT! DÖDSPAKT! DÖDSPAKT!
@Octagonal
Skriv inte alla nu så att du väktar mig och dig själv
Sortera nu i en post vilka du väktar.
Jag Väktar:
@Vimes
@POJ
Du Väktar resten!
Jag tar dom. Vi får inte väkta samma gubbar eller gummor.Du skulle ju väkta sysp och isaac också