Vad hände med Vimes? När blev Vimes grön?
Ni fattar nu allihopa varför jag ifrågasatt de som INTE valt alternativ 2.
Sålänge en av oss lever och kan berätta är det ingen stress.Ok, Sidd claimar också väktare. Några frågor:
1. @Octagonal fick du också väktarförmågan i ett påskägg när du valde alternativ 2?
2. Den här begränsningen/nackdelen som finns i er förmåga: är det farligt om ni outar den? Är det inte negativt för byn att den outas tycker jag ni ska köra, korten på bordet istället för fortsatt tisselitassande
Jag har helt ärligt ingen aning vad jag ska ta på. Allt är en enda röra för mig just nu och det gör mig stum. Med det sagt så ser jag rimligheten i din röst.Har dålig read här känner jag och lite dålig med tid på att läsa ikapp. Inte Basse eller Stradh känner jag.
Tycker SI flyger igenom det här partiet väldigt tyst utan att delta särskilt mycket, känns inte orimlig som ulv. Tror mer på honom som ulv än POJ.
Röst: @Sömniga Isaac
Vad hände med Vimes? När blev Vimes grön?
Jag har ju hela R1 trott att alla ”Kroppsbyggare” har koll på byboPM och då vet attVäktaren inte vill råka döda bybo med sin Väktning.Jag fattar inte Brusis, kan du förklara som att jag skulle vara fem? Jag har försökt förstå, men antar att det hänger ihop med din förmåga?
Det här är ju smart! Det låter hållbart.Jag har ju hela R1 trott att alla ”Kroppsbyggare” har koll på byboPM och då vet attVäktaren inte vill råka döda bybo med sin Väktning.
Jag tvekar alltså i R1 på att Väkta folk med Förmåga.
Den slutsatsen har även Bruce & Sven landat i.
Därför väljer de att gå ut i öppna tråden och säga sig valt alt 1.
Jag tänker då att det är 2 av er 4 som påstår sig valt alt1 som är de 2 busen.
Tänker jag ok?
Vaaa?Dåligt. Inget resultat allls.
Just, Tack för en väldigt pedagogisk förklaring BrusisJag har ju hela R1 trott att alla ”Kroppsbyggare” har koll på byboPM och då vet attVäktaren inte vill råka döda bybo med sin Väktning.
Jag tvekar alltså i R1 på att Väkta folk med Förmåga.
Den slutsatsen har även Bruce & Sven landat i.
Därför väljer de att gå ut i öppna tråden och säga sig valt alt 1.
Jag tänker då att det är 2 av er 4 som påstår sig valt alt1 som är de 2 busen.
Tänker jag ok?

Vaaa?
Jag har inte hängt med här nu.
Kan du Sia?
Hur funkar det?
Vem Siade du?
Säg inte Vimes nu du också som både Basse och Stratten påstår![]()