Varulv Den orimlige Åbäket - R1

Haha, om jag ska utveckla mig om mitt PM så blev det en liten dialog med Brynolf faktiskt. Först valde jag att vara tråkig och ordinär och förklarade mig ointresserad av förmåga/information.

höjde Brynolf budet och erbjöd flera grejer! 😮

Så jag började inse att stackars SL hade lagt ned massa jobb på förmågor och info och gissade att de flesta bybor gjort som jag: valt att vara ordinära och tråkiga.

Eftersom jag vill vara en hygglig snube och stötta Brynolf och hans fräcka lir, ändrade jag mig och tackade ja till några förmågor och information. Allt slumpat förstås.

Och ja, det finns en jobbig grej kopplat till mig och förmågorna, vilket jag gissar att alla reko bybor känner till.

Jag vågar outa det här eftersom jag trots allt inte har särskilt vassa förmågor och information. Jo, en grej är ganska cool, men jag avvaktar med den tills senare för byns bästa.

Haha, om jag ska utveckla mig om mitt PM så blev det en liten dialog med Brynolf faktiskt. Först valde jag att vara tråkig och ordinär och förklarade mig ointresserad av förmåga/information.

höjde Brynolf budet och erbjöd flera grejer! 😮

Så jag började inse att stackars SL hade lagt ned massa jobb på förmågor och info och gissade att de flesta bybor gjort som jag: valt att vara ordinära och tråkiga.

Eftersom jag vill vara en hygglig snube och stötta Brynolf och hans fräcka lir, ändrade jag mig och tackade ja till några förmågor och information. Allt slumpat förstås.

Och ja, det finns en jobbig grej kopplat till mig och förmågorna, vilket jag gissar att alla reko bybor känner till.

Jag vågar outa det här eftersom jag trots allt inte har särskilt vassa förmågor och information. Jo, en grej är ganska cool, men jag avvaktar med den tills senare för byns bästa.
Det här var ju väldans snaskig info.
Bara att SL tjatade till att du skulle välja över en möjlig lista förvånar mig.
Känns inte riktigt som Brynolf men visst, kan så va?
Sen denna lista låter ju jätteintressant: du sitter alltså å trycker på en massa möjlig info som verkligen INTE jag gör.

Känns som att du med allt detta redig kan steppa upp å hjälpa byn framåt 👍

Räknar med att du Basse tar tag i detta nu.
Vad tror du tex om Anthrox å dennes ensamma påstående om att INTE fått välja nu när du tex kommer dragande med denna historia om att SL behöver pressa dig angående val?

Vet inte om jag trampar på för djupt vatten men jag känner grävbehov av att utröna om du babblar sant😇
Hur många val hade du på ”menyn”?

Vet inte om jag trampar på för djupt vatten men jag känner grävbehov av att utröna om du babblar sant😇
Hur många val hade du på ”menyn”?
Jag tolkar inte som att Basse fick en meny. Jag tolkar mer som att Brynolf sa "men du skulle inte vilja ha lite coola förmågor ändå? Du får två istället för en 😉" eller något åt det hållet.

Jag fick ett val mellan två alternativ: 1) Vara ordinär och tråkig eller 2) få förmåga/info.

@Octagonal trist att jag knte lyckades gröna mig. Men vad skaver?

Jag lyfter på de ”stenar” jag kan för att få igång olika diskussioner i spel. Försök inte få det till att jag tagit ställning till att det vore bra att outa Svennebrev-infon.
Jag vet inte om det skulle vara nåt bra för byn.
Jag kritiserade @Basenanji tidigt då jag tyckte mig läsa av att denne smulade saker om sitt brev. Tyckte jag var onödigt INNAN vi haft en bra klargörande diskussion angående detta.

Du lyfter nu detta mot just mig på felaktiga grunder. Varför? Vad försöker du fiska om brev du fått eller?

För allas kännedom så läser jag av att Sömnige I har byboPM MEN det grönar INTE nån då jag är rätt övertygad om att de 2 busen fått infon.
Kanske Sven är tröttutter.
Ah, jag tolkade in lite för mycket i din nyfikenhet i så fall. Min fråga var mer ställd för att få klarhet, har inga misstankar mot dig utan ville mest att vi skulle gå vidare från att fastna i Anth och valfrågan. Den är relevant, men jag kände att jag fått tillräckligt för att ta ställning i dem frågan. Särskilt nu när mer information är på bordet.

Jag har svårt att se att Brynolf klantar sig och erbjuder ulvarna ett helt annorlunda PM, å andra sidan är det märkligt att så starkt våga gå ut och påstå sig inte ha fått ett val.

@Anthrox: skulle du säga att vi bybor är kroppsbyggare, styrkelyftare eller bodybuilders?

Det blev en hel del familje grjjer igår.... därav min låga närvaro.... fast jagh vet inte vad mer jag hade kunnat skriva egentligen heller....
Idag jobbas det, så närvaro blir antagligen sporadiskt.

Jag känner att jag inte har mer att gå på än Anths PM-avikelse/avsaknad? Den sticker ut. Sen känns anth genuin i vad han skriver, väldigt genuin. MEN det kan ju vara väldigt bra skådespel.

Nu hade PoJ svarat med PM info som känns äkta för mig...så Anth sticker ut mer och mer....sen om det är för en annan orsak än att vara sven ne/hulken, det vet jag inte....

Back