Nekromanti Den nya designen på Eon-omslag

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,927
Location
Sandukar
Både på Gothcon och i senaste Fenix syns omslaget till Misslor. Det som är roligt och känns intressant är att Kim har utvecklat hur Eon-böckernas omslag ser ut och det känns med ens inbjudande, fräscht och spännande.

Jag hoppas att detta är en trend som är här för att stanna!
 

marcuslinder

Veteran
Joined
12 Apr 2003
Messages
184
Location
Göteborg
Instämmmer! Riktigt nytt & fräscht och lyckas ändå behålla arvet från tidigare produkter iom kvadraten/färgval m.m.

Bra!
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Medhåll!

Jag tror att det är ett lyft och positivt att Neogames använder sig av mer orginalillustrationer och satsar på att göra snygga framsidor. Missleomslaget var verkligen mysigt.
 

k7e9

Hero
Joined
10 Jul 2005
Messages
808
Location
Göteborg
Ja, det behåller "Eon-känslan" på böcker men ändå nytt (och snyggt)!
Jag gillar det, så mycket att jag har en poster med de mysiga misslorna inramad över min säng! :gremwink:

Hoppas precis att det är en trend som håller i sig... Nytänk var på tiden! :gremlaugh:
 

DesertRain

Hero
Joined
18 Oct 2005
Messages
1,008
Location
Lund
Jag tycker att den nya stilen är rejält mycket bättre än den gamla, fast man känner ändå igen sig.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Yepp, det var faktiskt riktigt snyggt får jag säga.
Kul xåå att äntligen få se Missel-boken i tryck åxå. Ska bli kul at läsa !
 

bladerunner_35

Warrior
Joined
21 Jul 2001
Messages
286
Location
Landskrona
Kul att det är original och lite mer "levande" med löven och den bruna bakgrundsfärgen. Jag tror det kan bli bra i framtiden även om jag inte gillar just Missleomslaget (alldeles för mycket Hob över det hela).

Var det bara jag som reagerade på att Neogames kände att de behövde presentera sig som "Utgivare av äventyrsspelen [inte rollspelen] Eon och Neotech"?
 
Top