Nekromanti Den här vill vi se på bio!

Jag

Veteran
Joined
17 May 2000
Messages
41
Location
Västerås
Hej!
Ville bara berätta en ganska kul sak som hände när vi spelade idag. Uppdraget RP:na hade var att ta reda på information om en kille och den enda som hade infon som var intressant var en knarklangare(Stefan). Dessa RP:s var med:
Sanches Ramirez Pedersen: Sydamerikan ledare för ett medelstort gäng.
Adolf Smith: Tysk tjuv
Brian: Engelsk snobb

Det hela började med att Adolf kidnappade Stefans 7 årige son. Vilket lyckades alldeles perfekt. Sabches var den som skulle snacka med Stefan dagen därpå och försöka få fram infon. Adolf skulle oxå vara där som backup.
Det hela misslyckades p.g.a. att Brian som skulle hålla koll på ungen blev arg och slog till grabben (Brian har dålig hand med barn + att han är extremt aggresiv). Tärningarna rullade och visade på hjärn skada ungen däckar ur och Brian börjar svettas. Han ringer efter ambulans. Ambulansen kommer direkt och stefan som har den lilla orten helt i sitt grepp får genast reda på detta.
Sanches misslyckas med sin övertalning och försöker med hot. Han sa: "Äh, vatto! Hey vi har din jävla unge fan. Du säger fan allt du vet fan annars fan har jag ihjäl din jävla unge fan!". Han är helt omedveten om att ungen redan är svårt skadad och ligger på sjukhus. Slagsmål bryter ut och Sanches får ett baseball trä i skallen och svimmar. Adolf som sitter och samtalar med en man på ett café ser detta och rycker fram sin revolver samtidigt som samtalspartnern gör exakt likadant. de står i en runda och siktar bort mot sanches innan de märker att de är varandras fiender. Adolf skjuter ett snabbt och välriktat skott rakt upp i pojkens hjärna. Sedan springer han till Sanches undsättning. Stefan flyr iväg i sin limo samtidigt som Brian ringer till Sanches och säger: "Äh boss, i [censur] up... again..." (detta är sanches vanligaste uttryck... han har aldrig lyckas med något). Sanches och Adolf skriker och svär åt Brian....
Nu väntar jag med spänning på nästa spelmöte...
hehe...
/Nicke "N2 é KUL"
 
Top