Nekromanti Den försvunne Nightowl

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Det här var det sista som Nightowl skrev innan han försvann. Sedan dess har jag sett honom sporadiskt på Facebook. Det är tråkigt om han är borta för evigt och ännu värre om det är mitt moraliserande som har skrämt bort honom. Är det någon som vet vad han pysslar med numera och om han någon gång kommer att återvända? Jag ber gärna om ursäkt om det är där skon klämmer.
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,561
Location
Fallen Umber
Jag saknar också Nightowl. :gremfrown: Här kommer en zeppelinare som kanske kan locka tillbaka honom: :zeppelinare:
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,982
Location
Linköping
Mm, saknar honom också.

Men vi har ju fått tillbaka Dnalor och Baldyr, och de är ju tillsammans nästan lika bra som en halv Nightowl. :gremsmile:
 

Zizop

Swordsman
Joined
20 Aug 2001
Messages
475
Location
Malmö
Oj - är Nightowl borta? Jag som själv varit borta förtvivlat länge känner inte igen några forumnamn längre men väl en hel del av signaturerna i den här tråden.

Varför är jag tillbaka då? Jo - jag råkade halka in via Sinkadus-måndag. Skulle inte någon av er kunna locka tillbaka honom på ett liknande sätt?
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,521
Location
Helsingborg
Oj, Zizop. Det var länge sedan. Det var ... riktigt länge sedan. :gremsmile:

/Han som minns DoD-diskussioner
 

Zizop

Swordsman
Joined
20 Aug 2001
Messages
475
Location
Malmö
Hmn... jo. Sådär 6 år och 11 månader och en fru och tre barn. Jag är både smickrad och imponerad av ditt minne!

Jag har helt enkelt inte hunnit att pyssla med spelen, vilket kanske syns om man titrar på högen ospelade spel.

Under tiden jag varit borta så tycker jag det verkar som den svenska indiespelsproduktionen varit på topp. Den professionella har inte heller legat på latsidan även om M:UA nu nästan är i händerna på indiefolk.

Något jag missat speciellt?
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Jag språkade med Nightowl för en vecka sedan och jag tror han sa att forumen får sakna honom ett bra tag till.
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Jag språkade med Nightowl för en vecka sedan och jag tror han sa att forumen får sakna honom ett bra tag till.
Well... Skönt att höra att det var bra med honom, iaf.

Jag tänker ibland att saknaden efter Nightowl... är som ett hål. Att jag har ett hål som jag längtar efter att Nightowl ska fylla.

Och så flinar jag åt det, och tänker "hö hö, det var ett kul skämt. Det ska jag berätta för någon skön prisse."

...men då kommer jag på att den person jag vill berätta det för, det är just Nightowl. Då kommer jag på att jag faktiskt saknar honom en hel del.

Jag kommer att vänta på honom.
 
Top