Det fick mig att komma på lite magiteoretiska idéer om hur mäktighetsgraden på ett inspärrat väsen hör ihop med det som det är inspärrat iKraetyz said:Det finns även statistik för demoner inbundna i vandöda, fast jag antar att det inte riktigt är samma sak.
Skapa ny tråd, NU!Purgatory said:Det fick mig att komma på lite magiteoretiska idéer om hur mäktighetsgraden på ett inspärrat väsen hör ihop med det som det är inspärrat iKraetyz said:Det finns även statistik för demoner inbundna i vandöda, fast jag antar att det inte riktigt är samma sak.![]()
Hehe, jag måste tänka igenom det lite först. Jag lovar att posta en tråd när jag har lite mer kött på benen. Antingen ikväll eller senare eftersom jag ska till Stockholm imorgon och kommer inte hem fören på torsdag kväll.Kraetyz said:Skapa ny tråd, NU!Purgatory said:Det fick mig att komma på lite magiteoretiska idéer om hur mäktighetsgraden på ett inspärrat väsen hör ihop med det som det är inspärrat iKraetyz said:Det finns även statistik för demoner inbundna i vandöda, fast jag antar att det inte riktigt är samma sak.![]()