Nekromanti Demoner, Ritualer och Daimotropi.

Raven-Lord

Veteran
Jao, det mesta kan ha väldigt dödlig utgång om man inte är försiktig och överplanerar allt (att ha sadistiska spelledare hjälper inte direkt heller XD)

Iofs längesen man råkade dö nu *knocks on wood*, men det kommer säkert bli ändring på det snart....

Några mindre trevliga vandöda snubbar stal en bok av mig som jag hade stulit från deras mästare (till mitt försvar trodde jag att han var aktivt död) och jag vill ha tillbaka den, så nu blir det jakt på vandöda (hatar vandöda, dom är otroligt jobbiga).

Regmolar

Swashbuckler
Aaaaaw, stackarn, men så går det när man inte börjar med att skapa ett "pentagram" (se mystik och magi) som är starkt nog att stänga in den demon som man tänker nedkalla.
Skyddscirkel är mycket roligare; då överlever man själv (och eventuella personer man tycker nog om för att ha i närheten när man frammanar den) medan resten dör :gremwink:

Petter42

Swordsman
Tja, det förutsätter ju att alla ens vänner/älskade/husdjur är innanför skyddscirkeln. Det resulterar antagligen i att dessa personer även får reda på att man är magiker (demonmagiker dessutom) och att det är man själv som dödade alla i hela stan.

Fienden

Hero
Petter42 said:
Tja, det förutsätter ju att alla ens vänner/älskade/husdjur är innanför skyddscirkeln. Det resulterar antagligen i att dessa personer även får reda på att man är magiker (demonmagiker dessutom) och att det är man själv som dödade alla i hela stan.
Jag skulle bli imponerad om någon jag kände lyckades döda en hel stad.

Telephalsion

Swordsman
Jag skulle definitivt inte käfta med denne.

Om han har sänkt en stad är en ensam person inget problem. Om det inte är eons stridsregler förstås.

Fienden

Hero
Telephalsion said:
Jag skulle definitivt inte käfta med denne.

Om han har sänkt en stad är en ensam person inget problem. Om det inte är eons stridsregler förstås.
Men... Nu är det ju det. Och trots Eons stridsregler så finns det en gräns för hur mycket tur man kan ha i en strid.

Raven-Lord

Veteran
Jag skulle bli imponerad om någon jag kände lyckades döda en hel stad.

Tillräckligt hög level demon bör ta hand om det, speciellt om den även kan dra ner extra demoner med lite av sitt eget fingerviftande och daimotropifluffande.

Och dom flesta i staden lär nog få hjärtinfarkt och dö automagiskt om det börjar springa runt en massa demoner i stan XD