Nekromanti Delta Green - Eyes Only 2008?

Rävnos

Warrior
Joined
7 Sep 2005
Messages
340
hade fått för mig att det skulle ske en release av den här sammanslagningen med mjukrygg nu i september, men trots ihärdigt letande så kan jag inte hitta den någonstans.

så nu frågar jag här istället, är det någon som har några kunskaper om vad som händer med detta verk från pagan publishing?

/Rävnos
 

Hunk

Hero
Joined
3 Aug 2001
Messages
1,419
Boken är definitivt släppt, eftersom jag har haft den i min butik i knappt två veckor.
 

Rävnos

Warrior
Joined
7 Sep 2005
Messages
340
att veta att den är släppt ger mig lite sinnesro men följdfrågan blir: hur i helskotta hittar jag den utan att behöva åka land och rike runt?
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,561
Location
Fallen Umber
Köp den av Hunk, vetja. Han säljer ju på postorder, det är bara det att han inte har en webbutik. :gremsmile:
 

Flurtis

Hero
Joined
27 Feb 2004
Messages
1,076
Location
Oskarshamn
Som Dimfrost säger, PM:a Hunk här på WRNU, så är jag säker på att han kan lösa det. Jag brukar beställa av honom och det funkar fin fint

//Flurtis
 

Torbjörn

Swordsman
Joined
6 Nov 2003
Messages
402
Location
Göteborg
Men frågan kvarstår - ni har inga planer på att starta en webbutik? Visst är det ju trevligt att besöka butiken i fysisk person, men min sambo blir misstänksam om jag springer runt på Långgatorna alltför mycket.

Torbjörn
 

Hunk

Hero
Joined
3 Aug 2001
Messages
1,419
Planer finns, men problemet ligger i utförandet eftersom jag är en fullständigt klåpare på webbkodning (d.v.s. jag kan det inte alls). En polare till en polare har dock satt ihop en databas, så om allt går vägen kan vi kanske köra igång något i början av nästa år.
 

Fludd

Veteran
Joined
23 Jul 2007
Messages
103
Location
Göteborg
Jag har den i min ägo och har i stort sett plöjt hela. Eyes Only är, som de båda böckerna innan, alldeles förträfflig. Underbar läsning. Ett självklart måste för hängivne DG-fanpojken.

...och angående Goblin Games webbutik så kommer den upp inom en förhållandevis snar framtid. Grunden är klar, det är bara den oerhört stora mängden detaljer som saknas.
 
Top