Nekromanti Defiance- Spelet dvs

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Defiance ja. Efter att ha hört talas om det i slutet av förra året har jag velat spela det, men efter att ha fått höra en del skit under betan.. Jag var lite tveksam. Men MMO är ovanligt till konsoler, och speciellt 360 och därför kände jag det som min mission att låta min R2-D2 få den i present och.. Jag är fast.. Iaf vad jag känner just nu efter ett par timmars spelande.

Då är ju frågan, är jag ensam här i forumet att spela Defiance på 360, eller är det andra som är lika stora våghalsar som jag? Och vad tycker ni om spelet, ni som har spelat längre fram oavsett plattform?

Sätt gärna spoilertags om det är saker längre fram då jag iaf inte kommer spela igenom det på ett par dagar (även om det bara är max 10 h spel just nu)
 

ThemVSyou

Veteran
Joined
3 Aug 2011
Messages
151
Location
Västerås
Jag är faktiskt rätt sugen själv efter ha sett en introduktions video på youtube om spelet, dock spelar jag på PS3:an har inte heller köpt spelet ännu men det kanske blir så lite längre fram finns rätt mycket nu man vill ha i spel väg
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Det kan faktiskt vara riktigt smart att vänrta (jag klarade inte av att vänta). Med tanke på att nya gen-konsoler väntar runt hörnet, och det är inte säkert att Defiance blir en jättestor hit och att framtida DLC.. Ja, kanske inte förbättrar spelet.

Som det är just nu intresserar inte huvudstoryn mig. Dom flesta karaktärer man stöter på är väldigt platta. Men jag älskar Arkfall tillfällena. Att vara 60+ pers som krigar mot mutanter och gigantiska insekter är awesome.

Så, vad jag säger är, köp inte spelet om du inte är säker på att du kommer vilja spela det :gremsmile:
 
Top