Nekromanti De fördomdas sista hopp?

Zaaken

Veteran
Joined
13 Nov 2002
Messages
172
Location
Sundsvall
Skulle det vara värt att köpa de fördömdas sista hopp?
Jag är inte så van spelledare men om jag nu mot all förmodan skulle köpa den skulle jag då kunna spelleda det uppdrage eller är det för inkopliserat?
 

Mouja

Hero
Joined
1 Dec 2001
Messages
1,011
Location
Sundsvall
Köp den inte... det ska jag göra, så fort jag talat lite med en viss person....

I alla fall, vad jag har hört ska det vara en mycket bra modul...
 

Zaaken

Veteran
Joined
13 Nov 2002
Messages
172
Location
Sundsvall
Ja men var det du som var SL då det var det inte.
Jag undrar om en lite minder ovan SL skulle kunna spelleda det vad tror du?
 

Mäster Atrion

Warrior
Joined
24 Nov 2002
Messages
243
Location
Piteå, Norrbotten
Ja helt omöligt borde det inte vara. Men ett tips du kan ju prata med "Arvid" min Sl det var han som ledde det och leder nästan vartenda Eon äventyr våran grupp kör. Han kanske du kan få lite tips av...
 

Jimpa

Veteran
Joined
1 Nov 2002
Messages
41
Location
Sigtuna
men de fördömdas sista hopp är väl ett engångs uppdrag... Så om ni sumpar det för att SL är orutinerad kanske ni ska vänta lite tills han blir lite säkrare...
 

Mäster Atrion

Warrior
Joined
24 Nov 2002
Messages
243
Location
Piteå, Norrbotten
Ja det ät ju ett en gångs uppdrag så det gäller att man inte förstör det i första taget men det lär inte vara så svårt för allting som händer ( nästan ) står ju i boken !
 

Mäster Atrion

Warrior
Joined
24 Nov 2002
Messages
243
Location
Piteå, Norrbotten
Jag tror faktiskt att du klarar det. Så värst svårt borde det inte vara. Men det gäller ju att du läser igenom texten ganska noga och kanske lär dig den även( Stycken som kan vara viktiga t.ex början, slut).
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Ett bra äventyr enligt mig. Men jag var spelare och inte spelledare så jag vet faktiskt inte hur mycket arbete som måste läggas ner eller om det finns luckor. Jag tror inte att det är ett äventyr som är så lämpligt för nybörjare vare sig spelare eller spelledare. Men jag och min spelgrupp hade mycket nöje av att spela det.
 
Top