Nekromanti De borde finnas mer...

Geon

Veteran
Joined
25 Oct 2002
Messages
42
Location
Göteborg, Västra Götaland
De borde finnas fler kategorier på forumet... På allmänt finns det inget bara helt enkelt allmänt.... Asså att man inte måste skriva om typ nåt rollspel... Om man har nån fråga som inte har med förbättringar eller rollspel så vill iaf jag kunna ställa den... Typ ett forum om LoTR eller nått eller helt enkelt Allmänt...
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Frukta icke, grisodlare!

Tam-ta-ram-taa! Jag, grisodlarnas skyddshelgon ska hjälpa dig! LotR och annan fantasy kan diskuteras här, men att till exempel diskutera gurkor och musik får man göra på något annat forum (Såvida det inte är rollspelsmusik då, förstås.) Gardener har ju förresten haft ordning på ett gurk-forum så du kan ju fråga honom om du nu skulle vilja diskutera gurkor.. :gremsmile:

Välkommen till forumet förresten! Jag förstår att du är ivrig att komma igång och skriva, men vi lägger förmodligen märke till dig även om du skriver.. ja.. onödiga inlägg som det här:

Och det här har jag ingen aning om hur det kunde dyka upp.. :gremwink:
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
När du har frågor om rollspel men som inte passar in i övriga kategorier; använd då "rollspelsforumet". Det finns ett forum för Science Fiction-rollspel och ett för Skräckrollspel, men generellt om Fantasy finns det inget. LOTR, Stormbringer, Ars Magica och liknande får man alltså posta i vanliga "rollspelsforumet". Om det blir tillräckligt mycket diskussioner kan det komma ett nytt forum, så var inte rädd för att diskutera allt du har på hjärtat om ditt favvo-rollspel som man inte kan diskutera någon annanstans.

Annars funkar SF- och Fantasykultur rätt bra för de flesta ändamål. Sett en bra film? Läst en bra bok? Köpt en grym serie? Allt sån't passar i det forumet.

/Riz
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
Re: Frukta icke, grisodlare!

jag ser helst att inte LotR inte diskuteras alls om det inte gäller filmerna som jag tycker är någerlunda bra
tolkien ger mig ryssnignar och det är inte utav välbehag
 

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Re: Frukta icke, grisodlare!

"jag ser helst att inte LotR inte diskuteras alls"

Du kanske borde göra ett eget LotR-förbjudet. Tills vidare kommer nog folk fortsätta diskutera (osäker på om detta är den riktiga termen, eftersom de bara käbblar om favoritmonster och vilken midgårdsk ras som är tuffast -tja, ibland söker de upplysning också, då den gode Rosenius brukar stå till tjänst, har jag uppfattat, då min globala sökning på Morgoth radade upp ett antal inlägg om Hur Alverna Blev Orcher(tm), författade av Rosen) Sagan om Ringen, ska du se.
 
Top