Nekromanti DDM speldag/turnering i Stockholm

Rakhamon

Veteran
Joined
2 Apr 2006
Messages
30
Tjena

Så, jag har snackat en del med Johan på Dragon's Lair, och han är klart positiv till att de kan arrangera en speldag för DDM. Hans ide är att inkludera detta i den spelhelg som Unionen vill ha i maj, troligen den 13-15'e (någon av dessa dagar). Det finns nämligen även folk som vill spela SWM och A&A, och detta ska väl gå att kombinera. Dragon's Lair ser hellre att ett flertal personer spelar flera spel än att en liten grupp spelar endast ett, och det kan man väl förstå.

Som det ser ut nu så snackar Johan med Unionen om detta. Om det blir av så krävs det dock att vi får ihop folk som kan gå om det ska bli något. Förhoppningsvis funkar en Lördag eller Söndag för de flesta.

Ang. priser så är inget bestämt, men det finns ett flertal Retailer's Kits till hands som borde funka bra. Dessa innehåller, för dem som inte vet det, bland annat Epic Cards till äldre minis, kartor, templates, scenarion och annat kul, samr promo-minis.

Folk som är intresserade får gärna posta här tills vidare, och sprida ryktet via jungeltrumman. :gremsmile:

Väl mött,
Rakha/Andreas
 

Rakhamon

Veteran
Joined
2 Apr 2006
Messages
30
DL kör inte och har aldrig kört något DDM-relaterat, så de har bara lagt allt på lager. Så länge de inte kör några regelbundna ligor eller turneringar så är det upp till dem vad de gör med prylarna...

Och priserna här är ju inte det viktiga. :gremwink: Det är bara en kul grej.
 

Lambi

Swordsman
Joined
5 May 2001
Messages
597
Location
Stockholm
Verkar som en skitkul grej. Desvärre är jag garanterat upptagen lör 13/5 och mycket möjligt sön 14/5 (där kanske jag kan styra dock).

Jag är på både att lira turnering och att lira casual (jag måste ju testa min Ravager lite mer, se simuleringsdiskussionerna i samma forum :gremwink:).

Jag har en Lord Soth utan Epic-kort så det kanske man kan få tag i där på något sätt. Wonderbaum :zeppelinare:

I vilket fall som helst så verkar det aptufft även om jag kanske inte kan. 15:e är en måndag. En helt vanlig måndag så vitt jag vet. Har jag missat något?
 

Rakhamon

Veteran
Joined
2 Apr 2006
Messages
30
Vet inte. Johan kanske menade 12-14?

Skulle ju vara kul om du kunde komma, det lär ju bli svårt att få ihop folk hursomhelst.
 
Top