Nekromanti Datorspel som inspiration

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Ja det hoppas jag verkligen. Och dessutom vill jag ha en förklaring och ursäkt från arvidos, annars tänker jag fråga resten av redaktionen vad man gör med administratörer som inte sköter sig.

Arvidos inlägg där är nog det värsta jag sett i hela rollspel.nus historia. Ett oprovocerat hot från en administratör till en användare med som på två år skrivit 36 inlägg är förkastligt.

Skärp dig Arvidos.

chrull
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,603
Ja det hoppas jag verkligen. Och dessutom vill jag ha en förklaring och ursäkt från arvidos, annars tänker jag fråga resten av redaktionen vad man gör med administratörer som inte sköter sig.

Arvidos inlägg där är nog det värsta jag sett i hela rollspel.nus historia. Ett oprovocerat hot från en administratör till en användare med som på två år skrivit 36 inlägg är förkastligt.
Meningen med "annars berättar jag" antyder ju att det är ett internskämt, men man kanske ska märka kommentaren med '(internskämt)' bara för att vara på den säkra sidan när man skriver sånt.

Arvidos brukar vara snäll, så snäll att det är mjäkigt :gremgrin:, så jag tror att det bara var en olycklig formulering, alternativt hans onda dubbelgångare.
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Jaså?

Ja, naturligtvis känner jag honom och vet att han kan ta skämt, och jag tycker inte att det är något att bli upphetsad över.
Men om folk tycker att det är läskigt så kan jag ju ta bort formuleringen.
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,603
Re: Jaså?

Men om folk tycker att det är läskigt så kan jag ju ta bort formuleringen.
Så otäckt är det inte, men det hade ju inte skadat med en smiley eller någon annan markering. För en oinsatt newbie som råkar se det så ser det lite aggressivt ut.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
För all del..

Säkerligen så är det en stor inspirationskälla att lira dataspel.. Fast det ger mig inte så mycket.. Om jag ska vara ärlig.. Känns mer som man blir mer inspirerad av en god bok eller bra film
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Re: Jaså?

Om det första jag ser på ett forum är en administratör som oprovocerat hotar folk med banning för att någon råkat klicka på svara i fel inlägg så lämnar jag forumet direkt.

Jag trodde bättre om dig.

chrull
 

Janus

Veteran
Joined
2 Jun 2001
Messages
36
Location
Gôteborg, Linné, lägenhet, stol.
Re: Jaså?

Haha, Arvidos och jag är gamla vänner, inget att uppröra sig över.

Det han menade med "Annars berättar jag" var om lajvet, men det är nog fel ställe att ta upp det.

Och 36 svar på två år, jag vet, men jag försöker bättra på mig. :gremsmile:

Edit: Anledning till felplaceringen. Är inte van vid det lite annorlunda forumsystemet. Kör på "Platt", så jag svarar bara av ren vana det sista inlägget.
Sorry.
 
Top