Nekromanti Dataspelet

Elrond

Veteran
Joined
19 May 2000
Messages
113
Location
Bollnäs
Tänkte bara höra mig för ifall någon vet om det kommer finnas möjligheter att använda improvicerad magi i dataspelet Eon? Det skulle ju helt klart vara ett trevligt inslag.

[color:green]//Elrond</font color=green>
[color:purple]
"Theond fyrne beorgas I heonen feor"
</font color=purple>
 
Joined
13 Aug 2000
Messages
103
Location
stockholm e bäst i världen på sommaren
nej har faktiskt inte den blekaste men när ämnet ändå e uppe skulle det vara lämpligt att fråga lite om dataspelet...
jag har sett screenshotsen och läst historien och allt sånt men jag ställer mig fortfarande lite skeptiskt, det verkar nästan bli lite FÖR bra... t ex så stod att det skulle bli JÄVLIGT stort (kommer inte ihåg hur många kvadrat km det skulle vara, typ 10000)och grafiken verkade vara snygg och att det skulle mycket realistiskt... om det också kommer innehålla såna detaljer som improviserad magi så kommer ju neogames bli rikare än blizzard (okej okej jag överdrev ganska mycke men rika kommer de bli)!!

jag menar kommer det bli en sån stor succé och ett så jämförelsevis bra spel som daggerfall var när det kom ut?? i såna fall kommer det väl dröja ett tag innan man får se det på marknaden...

I'm Bart Simpson, who the hell are you?!!
 

Ezping Orm

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,183
Location
Lunden, Göteborg
Var inte så säker på att Neogames kommer att tjäna stora pengar på spelet... Computerhouse är ju trots allt det företaget som borde få den största delen av kakan.

Ezping Orm
 

Primas Antonio

Veteran
Joined
23 May 2000
Messages
182
Location
Göteborg
Med tanke på att de använder ett nytt, förenklat mer dataspelsaktigt magisystem (källa:Codex4) så skulle jag gissa på att det inte kommer finnas någon improviserad magi. Men man vet ju aldrig...

/Antonio
 
Top