Nekromanti DanCon X!

kloptok

Pensionerad astrolog
Joined
14 Dec 2008
Messages
1,223
Location
Stockholm
Jag skulle gärna delta om möjlighet finns. Med tanke på att namnkunniga forumiter ovan lagt sig i kategori 6 känner jag spontant att kategori 7 är rätt för mig (dock reggade jag mig redan 2008 :gremsmile: ).
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
kloptok said:
Jag skulle gärna delta om möjlighet finns. Med tanke på att namnkunniga forumiter ovan lagt sig i kategori 6 känner jag spontant att kategori 7 är rätt för mig (dock reggade jag mig redan 2008 :gremsmile: ).
Trams.

Såvitt jag förstår ska du vara kategori 4.
 
G

Guest

Guest
Och jag har minst en sovplats att erbjuda. Två sovplatser om den ena personen är en liten människa som får plats på en liten soffa. Särskilt komfortabel är den inte heller. Jag skulle nog vilja kalla den världens sämsta soffa.
 

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,082
Location
Göteborg
Jag vill komma! Jag arrade indierummet på både GothCon, LinCon och NärCon i år, så jag tror att jag fortfarande är kvar på prio 2. Annars är jag i alla fall långväga – ändå från Göteborg reser jag!

e: Jag vill gärna sova över om det går. Jag kan ta med liggunderlag och sovsäck utifall att det blir fullt i sängarna.
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,895
Årets höjdpunkt i kategorin nördhändelser! Jag kommer gärna och har kommit överens med Chrull att vi ska spränga din brevlåda om vi inte får plats.



Vore ju trist om det skulle hända en olycka...
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Pilzeman said:
Jag vill komma! Jag arrade indierummet på både GothCon, LinCon och NärCon i år, så jag tror att jag fortfarande är kvar på prio 2.
Om att vara ansvarig och arrangerar Indierummet på Gothcon och lincon räknas, så bör jag nog också landa i kategori 2.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Vicotnik said:
Om att vara ansvarig och arrangerar Indierummet på Gothcon och lincon räknas, så bör jag nog också landa i kategori 2.
Strikt taget så är det inte en »forumitträff«, men jag bestämde mig för att vara generös och premiera användare som anstränger sig för att arrangera saker till andras fromma.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Dweller of the Forbidden City said:
Vicotnik said:
Om att vara ansvarig och arrangerar Indierummet på Gothcon och lincon räknas, så bör jag nog också landa i kategori 2.
Strikt taget så är det inte en »forumitträff«, men jag bestämde mig för att vara generös och premiera användare som anstränger sig för att arrangera saker till andras fromma.
check då var det som jag misstänkte. Och i så fall låt mig så kvar i grupp 6.
 

Sia

Veteran
Joined
18 May 2013
Messages
153
Location
Stockholm
Jag kommer gärna! Är dock borta den 1:a mars på dagen och kommer först att kunna komma på kvällen eller på söndagen om det går bra.

Som kvinnlig forumit blir det prio 1, om jag får komma? :gremsmile:
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,495
Location
En mälarö
Jag vill komma. Och om Chrull och Vitulv får komma så kommer jag att spränga din brevlåda.

/Anders
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
DanCon-öl bokad till fredag 28 feb, biblioteket, BA, Folkungagatan.
Separat tråd kommer när jag har lite mer tid.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Jag kommer också gärna! Och vill sova över om det finns plats.
Är väl prio två. :gremsmile:
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Organ said:
Jag vill komma. Och om Chrull och Vitulv får komma så kommer jag att spränga din brevlåda.

/Anders
Y U H8? :gremfrown:

Mer seriöst så vet jag inte om jag kommer kunna komma. Jag anmäler mig därför inte och lämnar plats för någon annan istället. Skulle jag kunna komma tänker jag dyka upp utanför och skriva märkliga meddelanden med läppstift på fönsterrutorna. Sen åker jag hem igen.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,463
Location
Stockholm
chrull said:
Skulle jag kunna komma tänker jag dyka upp utanför och skriva märkliga meddelanden med läppstift på fönsterrutorna. Sen åker jag hem igen.
Är du ... Storuggla?

/M
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Magnus Seter said:
chrull said:
Skulle jag kunna komma tänker jag dyka upp utanför och skriva märkliga meddelanden med läppstift på fönsterrutorna. Sen åker jag hem igen.
Är du ... Storuggla?

/M
Konstigt nog tänkte jag skriva "tänker jag dyka upp ihop med Storuggla och skriva märkliga" men struntade i det :gremlaugh:
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,718
Location
Göteborg
Sia said:
Är dock borta den 1:a mars på dagen och kommer först att kunna komma på kvällen eller på söndagen om det går bra.
Det brukar inte vara något spel på söndagen på DanCon. Man packar ihop, kramas och åker hem, mest.
 
Top