Nekromanti DanCon-pub

Übereil

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2010
Messages
1,879
Location
Örebro
Anarch blir aldeles utmärkt. Som vi diskuterade i chatten så kommer jag till och med kunna lämna mina grejer innan puben. :gremsmile:

Übereil
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Übereil said:
Anarch blir aldeles utmärkt. Som vi diskuterade i chatten så kommer jag till och med kunna lämna mina grejer innan puben. :gremsmile:

Übereil
Ah, då kan vi ha vår efterlängtade diskussion om det mystiska talet 0,999... :gremlaugh:
 

Übereil

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2010
Messages
1,879
Location
Örebro
Det blir en kort diskussion eftersom jag redan erkänt att min tidigare position var felaktig.

Übereil
 
G

Guest

Guest
anth said:
Stövelkatten said:
Minne said:
Jag funderar på att komma, men undrar vad det handlar om för tider.
Det brukar vara från ca 17 till stängning.
Brukar och brukar - jag trodde du bodde där... :gremsmile:
Haha, må så vara. Fast jag brukar ju ända trilla in vid sju då jag är livegen tjänsteman.
 
G

Guest

Guest
I'll be thar. Kommer väl som vanligt någon gång runt 18:30-19:00.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Jag kommer när jag skrivit färdigt en Fenix-artikel.
Tove har gett mig en deadline till lördag morgon. :gremtongue:
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
anth said:
Jag kommer när jag skrivit färdigt en Fenix-artikel.
Tove har gett mig en deadline till lördag morgon. :gremtongue:
Fyll i det som saknas genom att kopiera Vladivostoks telefonkatalog.


Storuggla, varför är ingen en get
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Storuggla said:
anth said:
Jag kommer när jag skrivit färdigt en Fenix-artikel.
Tove har gett mig en deadline till lördag morgon. :gremtongue:
Fyll i det som saknas genom att kopiera Vladivostoks telefonkatalog.
Blir klockan fyra på morgonen och artikeln ännu inte är färdig kan du ge dig tusan på att det är precis vad jag kommer att göra. :gremlaugh:
 
G

Guest

Guest
Spider Jerusalem said:
När tror du att du är klar?
Samt har du bokat biblioteket?
Väldigt okonstruktivt inlägg från min sida. Ville bara ge dig en eloge för att du påtalar detta. Jag har börjat ta det för givet att biblioteket är vårt. :gremtongue:
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Tack för en jättetrevlig pubkväll igår! Jag var fruktat utmattad och gick hem tidigt, men allt var rätt så fantastiskt fram till dess.

Kvällen inleddes med ett nästan magiskt uppdykande av Henry Kissingers memoarer som nästan slet sig själv ur bokhyllan.

Snart nog dök Stövelkatten upp med Wilderness Alphabet, Vornheim, Lamentations-regelboken och lite tärningar och anteckningsmaterial och någon typ av rollspelssession drog igång efter att jag fick slå ett skräckslag. Vi färdades mellan lite olika dimensioner, Spider Jerusalems rollfigur avled kvickt efter att ha blivit dömd att äta sin kroppsvikt i guld dagligen. Några av oss strök med i en evig orgie och de härdade dvärgarna överlevde fram till någon sorts levande kyrkfönster som förintade oss.

Det tidigare nämnda skräckslaget kom sig för övrigt av att gizmo tog med sig en kaka från bortom tid och rum, för att trösta en stackars överarbetad Eksem:


Alla runt bordet åt av den, och jag räknar med att spawns of shug-niggurath kommer att hämta oss alla och föra oss till den eviga sömnen någon gång under kommande vecka.
 
Top