Nekromanti DanCon III ...

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,737
Njae...

Det har väl lite att göra med innehållet i min plånbok samt besväret att resa också (vilket jag iofs skulle glömma bort så snart jag är framme/hemma igen). :gremtongue:

Nåja. Jag ska sluta gnälla nu. Ha kul!
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Re: Who's that fly jive hustler with gold in his jib?

"om Eksem har orken att pilla ihop ett äventyr med mig kanske vi kan skaka ihop ngt nice till Pimps Players and Private Eyes. "

Jag föreställer mig... The Orc and Pie i PPaPE-tappning. The Pimp and Stash ska den heta.
 

Quan'talis

Swashbuckler
Joined
14 Jun 2001
Messages
2,235
Location
Utlandet
Dito

Någon som har möjlighet att inhysa en tämligen harmlös rollspelare utan tidigare anmärkningar i straffregistret och dessutom med relativt god personlig hygien?

JPS
 

Mask_UBBT

Hero
Joined
9 Dec 2001
Messages
1,795
Location
Tensta, Späckholm
Sovplatser(Kwante och feuflux, titt hit!)

Öh, jag har ett gästrum och två madrasser, så Insignia, Feuflux och Kwante skulle eventuellt kunna inhysas i mitt(och min familjs) hus. Det finns dock två problem med tanken;

1. Jag bor med min familj, så familjeskyggt folk kanske inte är någon höjdare.
2. Jag bor ute i bushen, att ta sig ut till mig kräver iofs inte mer stårlars än att ta sig från centralen till Dante, men det tar åtminstone en halvtimme, eller något.

Om dessa faktorer inte bir några stora problem kan det finnas sovplatser här fre-sön(mån?).

/Mask - favoriserar de kan känner, att dra hem främlingar till sitt hus går garanterat inte föräldrarna med på :gremsmile:
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,983
Location
Linköping
Re: Jomenvisst!

Jag är vrålfeg men räknar kallt med att Insignia skyddar mig från Masks läskiga familj. :gremwink:

Bara jag slipper åka buss själv så är jag glad, för då skulle jag åka vilse på 3 sekunder...
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
lågt Dante. Lågt... [nt]

NT = No Text (Ingen text)
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,483
Location
Stockholm
Det var medvetet från min sida...

...jag ville kolla om nån kunde skriva nått kul baserat på min felskrivning.

Dante bevisade att det inte gick. :gremlaugh:

Helt enligt planen.

M.
 

Dr_Graevling

Veteran
Joined
5 Oct 2003
Messages
69
Location
Falun
Varning för grävlingen.

Jag har hört det viskas över vidderna om att en grävling kommer dyka upp...
 

Quan'talis

Swashbuckler
Joined
14 Jun 2001
Messages
2,235
Location
Utlandet
Re: Hotel Herr Nils öppnar för säsongen.

Hmm... nu har jag ju blivit erbjuden en plats av Mask också, men jag tvivlar på att han har en likadan fåtölj...

En stycken nytvättad själ och ett odödligt lakan medtages. Hörselskydd behövs nog inte, jag är van att sova på föreläsningar :gremgrin:

JPS
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Re: Hotel Herr Nils öppnar för säsongen.

Jag skulle kunna tänka mig att pendla hem till Kalmar med moppe för att sova om det vore så att den där fåtöljen stod i mitt vardagsrum... fast om den gjorde det, vad hade jag för andledning för att fara till Stockholm?

Jag bokar en preliminär plats på Hotellet, hoppas själen jag betalade med sist fortfarande gäller, för nu har jag inga fler. :gremsmile:
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
W00t?

"Jag håller nämligen en föreläsning på medeltids museet på söndag,"

Göö, föpp? Vafalls? Gör du? Vad ballt! Om vad?


Storuggla, väntar sig det uppenbara svaret
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Re: 3 platser kvar

Du känner till proceduren.

Ja, och nu lär jag hitta hem till dig från tuben utan problem. :gremsmile:

Föresten lyckades du glömma en mungiga på det med avklädda kvinnor dekorerade kontoret?

Uppenbarligen. Jag hade tänkt efterlysa den tillsammans med min Calconmugg (som antagligen återfinns på kansliet) men det glömdes av ganska fort när jag började min praktik.. stiga upp halv sex och komma hem vid fem.. sen är man inte mycket människa. :gremsmile:
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,537
Location
Helsingborg
Re: Föreläsning

Jaha.. Då vet man hur man ska avsluta DanCon, då.. :gremsmile:
Eller vill du köra ett genrep under DanCon? :gremwink:

/[color:\\"green\\"]Han[/color] som egentligen är noll intresserad av vapen
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,875
Location
Stockholm
Gissa ...

»Det vill säga om jag får komma.«

Jag har dels skickat dig en inbjudan per e-post, och dels i inbjudan i denna tråd skrivit:

- - -
<font size="3">Får jag komma?</font size>
Klart du får!
- - -

Baserat på detta vill jag med emfas påstå: Självfallet får du komma!

Och det där med sovplatser verkar ordna sig. Hittills är blott sju platser uppbokade och tre är »kanske« bokade. Totalt kan vi erbjuda sexton platser, och om folk kommer ihåg att ta med sig liggunderlag kan vi säkert utverka ytterligare några platser.
 
Top