God45 #PrayersForBahakan Joined 23 Oct 2012 Messages 22,458 Yesterday at 21:31 #1 Hyperion Cantosens författare har gått ur tiden
terje xenomorf mystiker Joined 21 Jan 2001 Messages 2,019 Location Demokratiska Republiken Latveria Yesterday at 21:44 #2 Det finns väl en del att säga om den mannens ställningstaganden och attityder, men Hyperion är en av de bästa sf-romaner jag läst.
Det finns väl en del att säga om den mannens ställningstaganden och attityder, men Hyperion är en av de bästa sf-romaner jag läst.
entomophobiac Pistoler & Mord Joined 6 Sep 2000 Messages 9,687 Location Uppsala Yesterday at 22:29 #3 terje said: Det finns väl en del att säga om den mannens ställningstaganden och attityder, men Hyperion är en av de bästa sf-romaner jag läst. Click to expand... Första Hyperion känns verkligen som någon som bara författarstilar. Otroligt välskriven.
terje said: Det finns väl en del att säga om den mannens ställningstaganden och attityder, men Hyperion är en av de bästa sf-romaner jag läst. Click to expand... Första Hyperion känns verkligen som någon som bara författarstilar. Otroligt välskriven.
Gurgeh The Player of Games Staff member Joined 23 Feb 2001 Messages 10,767 Location The Culture Yesterday at 22:36 #4 Även Ilium/Olympos är fantastiskt bra.