Nekromanti dags igen...

Eldorin

Veteran
Joined
24 Nov 2000
Messages
81
Location
Trollhättan.
Det skall bli kul att till helgen åter dra igång lite western. Tänk det är 10 år sedan man spelade på allvar och inget alls de sedan 2004.

En ny grupp skall startas och det blir kul med en grupp som i månader tagat upp inför att vi skall komma igång. Vem vet vad som detta ger framöver :)
 

KnightVision

Veteran
Joined
19 Nov 2001
Messages
140
Location
Uppsala
Kul! Är det något köpt äventyr nu ska starta kampanjen med eller är det hemmasnickrat som gäller?
 

Eldorin

Veteran
Joined
24 Nov 2000
Messages
81
Location
Trollhättan.
Har i princip allt, men då två är helt nya skall det bli fritt spel för att lägga tid på att de skall skapa sina egna rollpersoner. Vad det blir för äventyr kommer därför bero lite på vad de skapat upp för personligheter. Men jag kommer med största säkerhet placera det hela på Santa Fe Trail och skall bara bestämma mig för under vilken tidpunkt . Troligen kommer de få be ge sig från Santa Fe till Independence för att ge möjlighet till fortsatt resa på floderna om det utvecklar sig dit.
 

Eldorin

Veteran
Joined
24 Nov 2000
Messages
81
Location
Trollhättan.
Spelkvällen i lördags gick jättebra och vilken fantastisk grupp som vi samlat. Intressant när jag som spelledare känner att mina spelare har en otrolig hög intelligensnivå som får mig att känna mig obehövd och dum (nästan).

Själva rapporteringen från spelet kommer framöver.
 
Top