Varulv Dags för nytt varulvsspel!

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Nu har det gått en månad sedan förra spelet, så jag tycker det är dags att dra på sig pälsarna och samla ihop anmälningar till ett nytt.

Jag har ett rätt klassiskt varulvsspel redo att kicka igång (men en gammal fin roll från Rollspel.nus historia som kommer få göra comeback), men jag kan hålla mig om någon annan vill gå före i kön. :cool:
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,220
Oh! Klassiker låter som något för min smak! Jag är med 85% säkerhet på!

Om du bestämmer dig för att köra regeringsbildningen någon gång mer, vill jag redan nu paxa en plats. Även om det inte blir av förrän 2029.
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Jag är sugen, definitivt. Men med flagg för lite aktivitet i början med tanke på att jag är mitt i en flytt tills efter nästa vecka.
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Om du bestämmer dig för att köra regeringsbildningen någon gång mer, vill jag redan nu paxa en plats. Även om det inte blir av förrän 2029.
Det var inte jag som arrade Regeringsbildningen. :)

(Minns dock inte på rak arm vem det var)
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
@Genesis, @Feuflux - pratade inte ni på att ni var sugna på att arra? Jag arrade ju förrförra gången, så vill ni hålla i februarispelet kan jag vänta till mars.

Annars slänger jag upp en Officiell Anmälan ikväll.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,615
Location
Göteborg
@Genesis, @Feuflux - pratade inte ni på att ni var sugna på att arra? Jag arrade ju förrförra gången, så vill ni hålla i februarispelet kan jag vänta till mars.

Annars slänger jag upp en Officiell Anmälan ikväll.
Äh, kör på. Jag har haft en sjukt upptagen januari och är på nytt jobb som jag försöker att lära mig. Jag arrar när jag hittat till en rutin och kan fokusera mer på fritiden.
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,957
Location
Linköping
@Genesis, @Feuflux - pratade inte ni på att ni var sugna på att arra? Jag arrade ju förrförra gången, så vill ni hålla i februarispelet kan jag vänta till mars.

Annars slänger jag upp en Officiell Anmälan ikväll.
Nä arra du. Jag rör mig vansinnigt långsamt framåt med mitt spel (som dessutom inte ens är ett varulvsspel i ordets rätta bemärkelse) så ingen ska vänta på mig.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,460
Hahaha, se här hur jag formligen k a s t a r upp livspusslet i en modig manöver utan en endaste aning om hur det ska gå att få ihop bitarna efteråt!

Jag är såklart på!
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Anmälan är numera igång. Skriv gärna i den tråden, så det blir officiellt.
 
Top