Nekromanti dagens rage *så barnvänligt det går...*

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
Jag avskyr också fejknummer, särskilt avskyr jag dock den personen som har fejknummer hos google, på webhallen och på sitt gymkort. Jag vill inte ha någon annans googlepåminnelser om föräldrars födelsedagar, jag vill faktiskt kunna hämta ut saker utan problem på webhallen och jag vill inte ha några erbjudanden från ditt alldeles för dyra gym!

/Luna Lovegood
 

zonk

muterad
Joined
10 Jan 2016
Messages
3,121
anth;n178746 said:
[Är arg på någon som inte har med saken å göra]
Titta inte på mig. Du kan inte regga 000000000, lika lite 000001234, osv. Att uppge ett nummer som går att regga går självklart fetbort.
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Vet inte hur det är med er andra men lite moral när det gäller sånt måste man ju ha, så jag använder alltid Anth's väldigt enkla mobilnummer, eftersom det är lätt att komma ihåg.

Jag föreslår också att alla andra gör detsamma, så det inte drabbar någon annan!

:p
 

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
.113;n179006 said:
Vet inte hur det är med er andra men lite moral när det gäller sånt måste man ju ha, så jag använder alltid Anth's väldigt enkla mobilnummer, eftersom det är lätt att komma ihåg.

Jag föreslår också att alla andra gör detsamma, så det inte drabbar någon annan!

:p

Plus att OM något viktigt samtal av en händelse SKULLE komma på det numret, så kan anth lägga ut en blänkare här...
 
Top