Nekromanti Dagens gapflabb

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,922
Location
Sandukar
Den finns även animerad, och då blir den ännu bättre!

-Marco Behrmann
-Neogames AB
 

kalcidis

Hero
Joined
30 Jul 2000
Messages
893
Location
Östbergahöjden
Den är från spelet summoner till PS2. Min vän har spelet och filmsekvensen är en hemlig sådan. Den jobbiga rösten i akgrunden som hela tiden frågar grejjer är en enorm demon. Ganska skoj syn faktiskt.

Men självaste presentationen känner jag inte igen. Den animerade versionen är så jävla bra!

mvh
/joakim kalcidis
 

Scanmaster_K

Veteran
Joined
26 Nov 2000
Messages
88
Location
Visby, Sverige
Re: Här finns animeringen

Jag har letat och letat efter den här. Hade den en gång men tappade bort den. Men nu har jag den igen Hahahaha

För varje person som tillber mig ökar min styrka.
 

Nightfang

Warrior
Joined
22 Jan 2001
Messages
230
Location
Home is where ever I sit down...
Hel mysko...

... men kul var det iaf!

/images/icons/laugh.gif Var hittar man allt sånt här igentligen???


Nightfang tycker att det finns mycket mysko på nätet

Insanity is just a state of mind...
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,469
Location
Helsingborg
Hehehe! Den har jag haft på datorn lääänge.

Filen är en exe-fil.

/[color:green]Han</font color=green> som skrev om den i det <A TARGET=new HREF=http://forum.rollspel.nu/showthreaded.php?Cat=&Board=rollspel&Number=70005&Search=true&Forum=All_Forums&Words=SummonerGeeksHi&Match=Entire Phrase&Searchpage=0&Limit=25&Old=6months&Main=70005>här inlägget</A>
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,971
Location
Linköping
jepp

Filen är en exe-fil.

/Han som skrev om den i det här <a href="http://forum.rollspel.nu/showthread...rds=SummonerGeeksHi&Match=Entire">inlägget</a href>


Jepp, det var då jag laddade hem det...jäkligt kul/images/icons/laugh.gif. Mycker roligare än själva spelet summoner som jag testat demot till. Aja, inte testat så mycket, var upptagen med andra grejer så det blev inte så mycket testade.../images/icons/smile.gif

//[color:red]Feuflux
"Kärleken är som ozonlagret, man saknar den inte förrän den är borta"</font color=red>
 

Maggan

Swordsman
Joined
7 Feb 2001
Messages
746
Location
Ekshärad i Värmland
Hohoho!

Eftersom alla andra kör med sina kommentarer får jag väll också göra det: Den är för bäst!

Dom spelade upp den som inledning till det första konventet jag var på, men då hörde man inte lika tydligt vad dom sa som nu... En person som höll på att dö av skratt när hon hörde den var min mor (eftersom ljudfilen ju typ är en varning för föräldrar...)... /images/icons/laugh.gif

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."
 
Top