Nekromanti Dagens ångestportion

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Hujedamig.

Idag när jag stod och lattjade lite på ICA, stod och packade upp bananer och hade ingått i något slags premeditativt tillstånd, så får jag plötsligt se världens sötaste tjej gå av och an och leta frukt. Hon är i min ålder, och förutom söt extremt snygg, och förkrossande sexig. Jag känner ett sug i magen och typ, "wow". Jag återgår snabbt till att packa bananer, jag vill juh inte stirra, men kastarr ändå lite blickar då och då. Så plötsligt så märker jag att hon tittar på mig, försöker fånga min blick liksom... Jag tittar upp, och hon tittar på mig, och så plötsligt spricker hon upp i ett sött och för övrigt rätt asporrigt leende! Jag ler tillbaka lite, hon går över till min sida av fruktdisken och ställer sig lite närmre mig än hon hade behövt och sträcker sig upp efter en grapefrukt. Allt är heaven och då ropar Martin, en annan snubbe i fruktdisken, åt mig att komma och packa annat. Nooo! Men jag, dum som jag är, kostar på mig ett sista leende, och går snabbt därifrån, för att hinna tillbaka medan hon fortfarande är där. Jag är vid det här laget hopplöst förälskad.

Så blir jag borta lite längre än vad jag hoppats på, och när jag till slut kommer dit - alldeles för sent - så är det, tja, alldeles för sent. Hon är borta.
Jag tillbringar resten av dagen med att fåfängt titta mig över axeln för att se om hon ändå är där, och med att rycka till varje gång någon med bara liknande klädsel kommer upp i mitt synfält. Och tänka snuskiga tankar.

Ackfan. Här ser jag världens snyggaste tjej, hon ser mig, och... fandåeh. Nåja. Jag kan juh hoppas att hon kommer tillbaka.

För att krydda inlägget med Dagens glädjeportion, så kan jag juh säga att det ändå var rätt så underbart medan det höll på.

-Hjalle, kär.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,527
Location
Helsingborg
Ah, när jag stod och jobbade i en matvarubutik (demonstrerade te) så var det en tjej som gick förbi mig några gånger. Första gången möttes våra blickar. Andra gången möttes våra blickar och när jag log ett leende så log hon tillbaka. Min arbetskamrat sade efter ett tag att hon stod och tittade efter mig och tyckte att jag borde gå och prata med henne. Min kollega är så rar, för hon vill jämnt para ihop mig med någon. :gremlaugh:

Men jag hade en dejt med en tjej jag gillade den helgen, så jag hindrades av det. Vad var det som hindrade dig? Ett "Hej" med "Mitt namn är..." och "Ska vi träffas någon gång?" är inte så svårt och värt en chansning om tjejen får ens hjärta att svikta. För... det är ju ändå inte så att du kommer att se henne igen. :gremwink: (awww)

/Han som ångrar att han inte högg (men han är på tok för blyg ändå) för dejten gick inget vidare
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
JAg vet hur du känner dig... :gremcrazy:
Alltdi lika trevligt elelr vad man nu ska säga när det händer & man blir alltid lika tunghäftad närd et händer... :gremsuck:
 
Top