Nekromanti D6:or med 4+ markerade - hjälp

Gordeg

Hero
Joined
22 Jul 2004
Messages
1,796
Location
Västervik
Jag letar efter sexsidiga tärningar med resultaten 4-6 markerade med en annan färg än resultaten 1-3. Precis som tärningarna till The One Ring alltså, men jag vill inte använda mina One Ring-tärningar eftersom jag inte tycker att de passar estetiskt till den setting jag ska använda dem till (Mass Effect).
Jag har kollat runt på nätet men inte hittat några. Det kan dock vara så att det är min search-fu som är för vek. Är det någon här som vet var jag kan hitta sådana tärningar?

Obs - ni behöver inte posta länkar till första bästa tärningsförsäljare och säga "kolla här", chansen finns att jag redan kollat där och inte hittat nåt. Men jag är tacksam för tips från någon som hittat dem!
Obs 2 - Någon kommer säkert att vilja föreslå att jag ska använda tärningarna till The One Ring men det vill jag inte göra av skäl jag redan förklarat :gremcrazy:
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,721
If all else fails, do it yourself!

När vi skulle börja spela Burning Wheel köpte jag mig ett block med svarta t6:or och målade över sidorna 2 och 3 med svart färg och sidan 1 med röd (det har nån liten funktion i rustningsreglerna). Det tog väl en liten stund, men ingen evighet. Färgen var 15 år gammal Chaos Black från dagarna då jag trodde jag skulle börja spela Warhammer Fantasy Battles. :gremsmile:
 
Top