Nekromanti D&D

Intresset har väl, till dagens dato, inte varit så stort för att ha ett liknande. De flesta diskussioner om Dungeons and Dragons har tagit plats i Drakar forumet eller i det mer allmänna rollspelsforumet. Däremot så har vi inom redaktionen diskuterat ett Dungeons and Dragons forum och vi får se vad framtiden bär i sitt sköte.

Mvh;

---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu

Om du står ut med diskussioner på engelska rekommenderar jag antingen Eric Noahs webforum (går att hitta via www.rpgplanet.com/dnd3e), WOTCs webforum (www.wizards.com/community) eller WOTCs mailing-lista om D&D (skicka ett mail med texten "subscribe dnd-l" till listserv@oracle.wizards.com - VÄLDIGT hög volym, dussintals email per dag). Om du vill diskutera någon speciell D&D-värld har de mailinglistor för dem också.

/Staffan
"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Jag hoppas på både ett D&D forum och ett figurspels forum.
Hoppas jag får min önskan uppfylld inom en snar framtid.

Det som inte dödar det härdar....
--
Yassilus

Jag tror inte det finns så mycket att säga om rollspel musik så att det kan få ett eget forum...
däremot tycker jag att D&D och figurspel och inte minst kortspel borde få forum

Jag är nog gud iallafall, när man tänker efter...

Re: Jag skulle nog rekommendera...

Själv, med tanke på nivån på deltagarna på det ställets messageboard skulle jag nog hellre se att det dök upp ett D&D forum här. Om inte kan man ju alltid besöka Wizards officiella forum.

Daniel Schenström

Back