Nekromanti D&D

G

Guest

Guest
Intresset har väl, till dagens dato, inte varit så stort för att ha ett liknande. De flesta diskussioner om Dungeons and Dragons har tagit plats i Drakar forumet eller i det mer allmänna rollspelsforumet. Däremot så har vi inom redaktionen diskuterat ett Dungeons and Dragons forum och vi får se vad framtiden bär i sitt sköte.


Mvh;


---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu
 

Staffan

Myrmidon
Joined
7 Jun 2000
Messages
4,228
Location
Lund
Om du står ut med diskussioner på engelska rekommenderar jag antingen Eric Noahs webforum (går att hitta via www.rpgplanet.com/dnd3e), WOTCs webforum (www.wizards.com/community) eller WOTCs mailing-lista om D&D (skicka ett mail med texten "subscribe dnd-l" till listserv@oracle.wizards.com - VÄLDIGT hög volym, dussintals email per dag). Om du vill diskutera någon speciell D&D-värld har de mailinglistor för dem också.

/Staffan
"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
Jag hoppas på både ett D&D forum och ett figurspels forum.
Hoppas jag får min önskan uppfylld inom en snar framtid.

Det som inte dödar det härdar....
--
Yassilus
 

Largoi

Warrior
Joined
24 Jun 2000
Messages
395
Location
Gråbo
Jag tror inte det finns så mycket att säga om rollspel musik så att det kan få ett eget forum...
däremot tycker jag att D&D och figurspel och inte minst kortspel borde få forum

Jag är nog gud iallafall, när man tänker efter...
 

DanielSchenström

Swashbuckler
Joined
10 Dec 2000
Messages
3,309
Location
Enköping
Re: Jag skulle nog rekommendera...

Själv, med tanke på nivån på deltagarna på det ställets messageboard skulle jag nog hellre se att det dök upp ett D&D forum här. Om inte kan man ju alltid besöka Wizards officiella forum.

Daniel Schenström
 
Top