Nekromanti D & D

Macgadd

Veteran
Joined
15 Oct 2004
Messages
1
Hej jag undrar var man kan köpa de äldre D&D (82-91) någonstans för en hygglig peng och figurer typ magiker m fl. :tekopp:
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Det är minsann inte lätt, själv skulle jag ta en regelbunden titt på autionssajter, exempelvis Tradera, där det med jämna mellanrum dyker upp en och annan (övervärderad) Drakar och Demoner-pryl från de dammiga dagarna.

Tradera


Du har inte klurat på att kolla in nån nyare version av spelet istället? Du får helt klart mer för pengarna, och nostalgi är överskattat.

(och psst... så du vet, för att undvika förvirring brukar man skriva DoD om Drakar och Demoner, och D&D om det amerikanska spelet Dungeons and Dragons).
 

Gaidal

Veteran
Joined
8 Oct 2004
Messages
11
Har kollat lite nu det senaste på tradera , kan gå vissa böcker för en hundring eller liknande. Dock de fina sakerna som Ereb boxen eller Grundboxen-91 lär ju man få spotta upp en rejäl slant för.

Nostalgi är kul, men kanske inte nödvändigt , men jag iaf är såpass fastettsad i dod-91s system samt ereb världen att det inte kommer gå att slita sig, Trudv...vadå? Men ok, jag letar upp första bästa båt som går till Nosthril. :gremgrin:
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,930
inte du heller :) [NT]

NT = No Text (Ingen text)
 

Falköga

Veteran
Joined
30 Jan 2001
Messages
130
Location
Henån
Jag vet..

Men får man inte upplysa andra och tycka lite ändå?? Jo just det. Där ser du. :zeppelinare:
 
Top