Nekromanti D&D Temple of Elemental Evil

Joined
18 Apr 2002
Messages
957
Location
Dalaupprorets centrum och bostadsorten för Troberg
Re: Vad var det för fel på NWN?

Fluffy bunny gillas inte av level 17cleric/1sorcerer/2fighter!

Det där jäkla stridsropet! Hmms ligger fluffy bunny fortfarande lagrad på min server tro? Jo om folk vill så har jag föresten en nwn server som bara står och går så säg till om någon har lust att spela lite...
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,591
Re: Vad var det för fel på NWN?

Jo om folk vill så har jag föresten en nwn server som bara står och går så säg till om någon har lust att spela lite...
He, ligger den fortfarande igång? Det måste vara två år sedan någon spelade på den!
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,591
Re: Vad var det för fel på NWN?

typ Vi får ta en vända sedan någon gång
Inte förrän skiten funkar på min maskin utan att bugga ur så fort det är lava i närheten, och inte förrän jag är klar med de pågående nedladdningarna så att jag kan boota om maskinen till spelwindowsen (cirka 1000 timmar).
 

hraufnir

Swordsman
Joined
25 Sep 2003
Messages
772
Location
Luleå
Re: Vad var det för fel på NWN? [ANT]

Jag vet inte riktigt om det stämmer faktistk... jag iddes inte spela igenom spelet och även jag tycker att det lyser igenom för mkt Diablo om det hela... även om Diablo är kul på sitt sätt om man vill ha meningslöstvåld...
Men när man skall in i den där stora grinden i Rikemanskvarteret i Nevewinter så kunde min kvinnliga barbar välja tre saker att säga... första var att förföra honom... andra vara att hota honom och tredje var något jag itne kommer ihåg... ja han gick iaf inte att förföra men fan när jag kom med mina sty 16 och hotade honom med stryk så öppnade han =)
 
Top