Nekromanti D&D Miniatures

Graazzt

Veteran
Joined
19 May 2007
Messages
65
Location
Stockholm
Jag har hundratals D&D miniatures som jag vill bli av med. Antingen genom byte mot såna jag saknar eller helt enkelt bara sälja dem. Här är en lista lista på vilka det gäller. Se till höger i kolumnen "att byta" för att se antal och för du muspekaren över figurens namn kommer en bild upp på hur den ser ut.
 

Graazzt

Veteran
Joined
19 May 2007
Messages
65
Location
Stockholm
Oj, ledsen för sent svar! Alla brukar maila privat, så jag har inte sett detta.
Jo, alla figurer är D&D-figurer tagna direkt ur de olika monsterböckerna eller PC-raser och klasser. De har också rätt storlek i förhållande till varandra.
 

tull

Hero
Joined
12 Jun 2008
Messages
1,708
Location
Uppsala
Graazzt said:
Oj, ledsen för sent svar! Alla brukar maila privat, så jag har inte sett detta.
Jo, alla figurer är D&D-figurer tagna direkt ur de olika monsterböckerna eller PC-raser och klasser. De har också rätt storlek i förhållande till varandra.
Okej! Nu när vi vet det. Hur många och vilka får man köpa och vad kostar de? :gremdrink:
 

Graazzt

Veteran
Joined
19 May 2007
Messages
65
Location
Stockholm
Alla de som ligger i kolumnen "att byta", där man även kan se antal, är till salu.
Commons ligger mellan 5-14 kr och oftast runt 7 kr, Uncommons mellan 7-20 kr och oftast 10-14 kr.
Priser för rares är mycket olika beroende på hur ovanliga samt populära de är. Allt mellan 20 och 400 kr.
 

tull

Hero
Joined
12 Jun 2008
Messages
1,708
Location
Uppsala
Graazzt said:
Alla de som ligger i kolumnen "att byta", där man även kan se antal, är till salu.
Commons ligger mellan 5-14 kr och oftast runt 7 kr, Uncommons mellan 7-20 kr och oftast 10-14 kr.
Priser för rares är mycket olika beroende på hur ovanliga samt populära de är. Allt mellan 20 och 400 kr.
Ok tackar. Har ingen koll på miniatyrernas andrahandsvärde nämligen. Jag hör av mig senare för köp!
 
Top