Nekromanti D&D 3.0/3.5 i Stockholm - spelare sökes

Zawoud

Veteran
Joined
16 Apr 2002
Messages
131
Location
Stockholm
Vi är ett numera hyfsat väletablerat spelgäng i Stockholmstrakten som söker förstärkning på spelarfronten.

Vi är mellan ungefär 28 och 38 och har mestadels en rätt konservativ spelstil. Tyngdpunkten ligger kanske mer på klassiskt grottkräl och taktikspel än på rollspel, även om vi försöker hålla en bra spelbalans, där det finns utrymme för att utveckla sina rollpersoner både tekniskt och personlighets- och historiemässigt, och även för att fjanta sig lite för den som så vill. Vi brukar ha en bra, lättsam men ändå saklig, stämning vid spelmötena.

Vi spelar torsdagar och en och annan söndag. Alla är välkomna att vara med och testa, och de som trivs med oss är välkomna att stanna.
 

Ninjaman

Veteran
Joined
3 Dec 2001
Messages
27
Location
Stockholm
Hej, jag är intresserad att spela med er. Jag har spelat rollspel i 15 år men aldrig testat D&D. Ni låter som en grupp som spelar den typ av rollspel jag är van vid.

Ninjaman
 

Crius

Veteran
Joined
6 Jan 2004
Messages
1
Location
Stenhamra (utanför Stockholm)
Hej,

Det låter intressant, har inte spelat på ett tag och letar nu efter en grupp att spela med. Har spelat mycket AD&D 1:a och 2:a upplagan. Är i övre delen av 28 - 38.

/Crius
 

Diarmuid

Veteran
Joined
5 Apr 2004
Messages
14
Location
Stockholm
Hej,

Är evt. intresserad av att vara med, hur många är ni nu?

Jag är själv i mitten av 28-38 spannet och har spelat AD&D 2nd Ed för en del år sedan.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Kan vara intresserad, om jag har tid dvs.
Jag håller till norr om sthlm, så håller ni till ner mot södertälje så är jag inte så intreserad.
 
Top