Nekromanti Dödsriddare

thomaslind

Veteran
Joined
10 May 2001
Messages
36
Har för mig att jag sett en PDF med egenskaper för dödsriddare till drakar och demoner 6.

Är det nån som vet nåt om det, och i så fall, hur hittar jag den?

Om inte, är det nån som vet om den ingår i jorges bestiarium?
 

Angmar

Veteran
Joined
9 Dec 2001
Messages
88
Location
Stockholm
Det måste varit en inofficiell PDF fil med värdena?
I jorges är det närmaste man kan komma dödsgast.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,460
Location
Helsingborg
"I jorges är det närmaste man kan komma dödsgast."
Och? Använd dödsgastens värde, men gör om utseendet till ett skelett.. Enda skillnaden i gamla böckerna var att dödsriddaren var intelligentare, lite starkare och att dess specialförmågor var massparalysering och besvärjelsen Animera baneman (baneman är en sorts zombie)..

/[color:448800]Han</font color=448800> som har för sig att värderna eller iaf. en tråd om dödsriddare finns på forumet så sök
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Jovisst fanns det en sån PDF utgiven av riotminds, eller åtminstone en smula text som förut var på deras hemsida bland deras errata till grundboken. Men riotminds har tagit bort den erratan så jag vet inte vad som har hänt med dödsriddaren. Det finns i varje fall en besvärjelse som gör att man kan frammana dödriddare i grundreglerna.......
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
"Jovisst fanns det en sån PDF utgiven av riotminds, eller åtminstone en smula text som förut var på deras hemsida bland deras errata till grundboken. Men riotminds har tagit bort den erratan så jag vet inte vad som har hänt med dödsriddaren. Det finns i varje fall en besvärjelse som gör att man kan frammana dödriddare i grundreglerna....... "

Denna besvärjelse finns numera att ladda ner här på riotminds hemsida under religion och magi. Där finns även en PDF med nya böner.
 
Top