Nekromanti Dåligt?!

Rach

Veteran
Joined
12 Sep 2000
Messages
131
Location
Stockholm
Jag tycker att Neotech inte är så bra eller rent ut sagt suger. Är det nån som jag delar denna tanke med??

/Med ögon som is har jag nuet och framtiden under uppsikt.
 
G

Guest

Guest
Jag tycker, rent personligt, att det är tråkigt med sådana här inlägg. Man får gärna tycka illa om ett spel men då anser jag att man kan skriva _varför_... Om man ska framföra kritik skall det, enligt mig, vara konstruktiv kritik. Inlägg med liknande innehåll är bara tråkig och startar oftast trådar som sedan har ett mycket tråkigt tonfall....


//Johnny



---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu
johnny@rollspel.nu
 

Confusion

Veteran
Joined
7 Jun 2000
Messages
182
Allvarligt talat, vad ämnar du få ut genom detta inlägg?
Det finns säkert massor med personer som ogillar Neotech men de lär du inte hitta här och de som redan är inbitna Neotech-spelare/spelledare (och det är just inbitna personer som besöker detta forum) lär inte ändra sig på grund av ditt inlägg. Jag är inte emot att du yttrar din åsikt, men jag önskar du kunde tänka till innan du lägger in inlägg till ett forum, huruvida inlägget har någon relevans och vad man vill ha/kan tänkas få till svar på det.


/Henning
 

Joham

Veteran
Joined
19 May 2000
Messages
92
Location
Boden
Knappast någon som kommer in och läser i detta forum.....

Joham -Neotech är bra
 

357M

Veteran
Joined
4 Aug 2000
Messages
10
Location
Hemma
För att vara annorlunda mot de andra så måste jag säga att jag håller med dig.

Varför är jag kvar på forumet då jag inte gillar N2 eller nånsin spelar det? Tja, delvis pga att jag fortfarande väntar på produkter jag köpt av NeoGames för 3 år sen, delvis pga att man lärt känna några av insändarna och vill se vad dom är på G, och delvis för att jag har tråkigt ibland och att kolla in detta forum är ett ironiskt nöje.

RAD

[color:green] Rad </font color=green>
 

Emil

Hero
Joined
20 May 2000
Messages
1,321
Location
Malmö, Sweden
delvis pga att jag fortfarande väntar på produkter jag köpt av NeoGames för 3 år sen

Du tillhör de som förhandsbeställt Offensiv, eller?

/Emil
 
G

Guest

Guest
Jag tycker att Neotech inte är så bra eller rent ut sagt suger.

Vad är det som är så dåligt? Reglerna? Världen? Stridssytemet?
Personligen tycker jag NeoTech är ett mycket realistiskt och roligt rollspel.

/Tiamel
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Re: N2 rokkar phett! (Som det heter nuförtiden) [nt]

Joorå N2 är jävligt bra, om man får in rätt stämning - vilket saknades "phett" (som alla fjortisar som försöker vara coola skriver nu för tiden) av någon skum anledning. Det känns så... så... hi-tech. N1 var mer cyberpunk och det var grymt mer mysigt, anser jag...


/P|uT0NiUm
Point

Click

KILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Re: Varför? Motivera... [så-gott-som-NT]

(Motivera... och jag skall motarbeta dina befängda tankar)



/P|uT0NiUm
Point

Click

KILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!
 

ripperdoc

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,399
Location
Tokyo
Re: N2 rokkar phett! (Som det heter nuförtiden) [nt]

Det är isf en illusion. Visst, utseendet på boken elelr via beskrivningar kan jag skilja sig, men du kan fortfarande spela Neotech på samma sätt. Neotech som värld (den officiella åtminstone) har ändrats mycket lite mellan de två versionerna.

/RipperDoc - det blir vad man själv gör det till, inget annat

<A HREF="http://www.nogo.nu" target="_new">http://www.nogo.nu</A>
 

LeJonklev

Swordsman
Joined
30 May 2000
Messages
520
Eftersom jag själv oftast använder neotech som namn på n2 så frågar jag: menar du neotech eller n2?
Tycker själv att dessa två är väldigt olika.


LL
 

smaffy

Hero
Joined
24 Jun 2000
Messages
950
du verkar inte riktigt veta vad som är bra och inte...
jag kollade vilka rollspel du lagt in på, drakar och demoner, western, gondica... Alla de är S N U S K I G T dåliga!! och så bara vågar du säga att neotech är dåligt?!?!



varför får alla nya naturare en ny dator? varför fick inte jag?.. skolsystemet suger.

Smaffy är jag. blä.
 

Pendragon

Swashbuckler
Joined
5 Aug 2000
Messages
3,030
Location
Malmö, SKÅNE
Förbeställt offensiv?
och betalat?
i så fall har nog NeoGames gjort stora pengar på räntan vid det här laget...

Så de så!
 
Top