Nekromanti Dålig musik

Anarchclown

Swashbuckler
Joined
24 Apr 2010
Messages
2,341
Location
Stockholm
Jag vill se dåliga musikvideos mestadels. Helst med gräslig musik och dålig klippning. Jag känkte börja med det här och se om någon kan slå det.
 

Anarchclown

Swashbuckler
Joined
24 Apr 2010
Messages
2,341
Location
Stockholm
Det var lite dåligt men aningen för ösigt och medvetet fånigt tror jag. Kanske såhär snarare? Inte samma självdistans liksom. :gremlaugh:
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,916
Location
Ludvika
Märkligt beroendeframkallande...

Den här tycker jag ligger rätt nära:
<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/9EcjWd-O4jI&NR=1&feature=endscreen"></param> <param name="wmode" value="transparent"></param> <embed src="http://www.youtube.com/v/9EcjWd-O4jI&NR=1&feature=endscreen" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> </embed></object>
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,562
Location
Rissne
Jag tänker inte länka, men kan "rekommendera" hela första skivan från det nazistiska bandet Prussian Blue. Tack och lov har de söta tvillingarna vuxit upp och blivit...


...öh, OK, det jag hört låter fortfarande som stollig rasism/nationalism, men de heilar åtminstone inte längre. Mer SD, så att säga.

Men deras första skiva är nog det värsta jag hört. Efter att jag en gång spenderat en vecka med att bara lyssna på den på repeat från att jag klev upp till att jag somnade verkar all annan musik numera "helt ok". Till och med Per Gessle.

//Krank, proportioner


Nu när jag läser igen var det ju videos som efterfrågades. Några såna vet jag inte om de har, Prussian Blue. Ni får väl söka.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,916
Location
Ludvika
Arfert said:
Mer skådespelarinsatser! KOLLA!!!!
Urk... men det känns som att det var fail redan vid låtskrivandet. Kul idé som hade kunnat resultera i en riktigt ball låt och ett sjukt snyggt framförande i händerna på en bättre låtskrivare, bättre regissör och bättre skådis =)
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,916
Location
Ludvika
Jag kollade och det finns videor på youtube. Men jag tänker inte ens länka till dem.
 
Top