Nekromanti Då var jag frälst...

Jericho One

Veteran
Joined
23 Jan 2001
Messages
90
Location
Norrköping
...återigen kommer Western att inhandlas (senast var den 'gamla' utgåvan - somn försvunnit genom flyttar genom åren).

Efter att ha besökt rävspels hemsida och ögnat igenom texterna och efter att ha läst konstruktörernas inlägg på denna sida så rev jag sönder mitt senaste svenska spel (N2) och gick vidare.

Hoppas på en intressant framtid med Western...

Jericho
 

Jonny Utah

Veteran
Joined
21 Aug 2000
Messages
62
Location
Pleasenthill, Arkansas, USA
Hej

Kul att ännu en rollspelare tagit sitt förnuft till fånga och tänker börja spela western - det kompletta rollspelet.

Om du ännu inte köpt spelet måste jag få rekomendera att köpa Westernboxen Grande, med allt som du kan tänkas vilja ha/behöv till ett mycket bra pris.

Men den går bara att beställa från anders & toves hemsida www.rollspel.com , jag tor att den kostar 645:- men då får du Western hårdpärm, Laglöst Land, Spelledarskärmen,Ett tryckt äventyr, 5 rollformulär, T20, Western-penna, Western tennfigur och Western CD.

Jag hoppas verkligen att du ska få många roliga speltillfällen med Western,

Om du finns i närheten av Stockholm så håller anders & tove i western figurspel på Absolut spel(Olofsgatan) den 1:a onsdagen varje månad kl 18:00, nästa gång är faktiskt på den amerikanska nationaldagen 4:e juli...

mvh Johnny Utah


"The fastest gunslinger West of the Pecos"
 

Jonny Utah

Veteran
Joined
21 Aug 2000
Messages
62
Location
Pleasenthill, Arkansas, USA
Laglydig....skulle inte tro det i det här sällskapet, kul att Trapper Carlsson skaffat sig ett nytt alias. Men hur är det egenligen...har du ens en hagelbössa eller har du kvar den där fjolligt lilla colt cloverleaf revolvern...

vi ses

mvh Johnny Utah

"The fastest gunslinger West of the Pecos"
 

Shotgun Slim

Veteran
Joined
27 Aug 2000
Messages
37
Location
Fort Madison, Iowa
Kastade bort den där skit-pickan. Nu kör man stenhårt med en kvalitet 22 Remington. Fina grejer seru! Funderar på att förgylla hagelbrakarn. Skulle ge lite mer pondus tror jag :)
 

Jonny Utah

Veteran
Joined
21 Aug 2000
Messages
62
Location
Pleasenthill, Arkansas, USA
Förgylld hagel braka låter som en mycket bra och cool idee

du kommer väll ihåg vem som donerade din remington till dig....

vi ses på Gold Bar Saloon i Santa Fe

mvh Johnny Utah

"The fastest gunslinger West of the Pecos"
 

Erkki

Veteran
Joined
18 May 2000
Messages
74
Location
Malmoe, Sweden, Tellus.
NI håller er borta från Gold Bar Saloon. NI skapar bara problem och bråk. Jag försöker faktiskt ordna upp Santa Fé.

Matt Slaton - vakt på Gold Bar Saloon.
 

Jonny Utah

Veteran
Joined
21 Aug 2000
Messages
62
Location
Pleasenthill, Arkansas, USA
Ordna upp...ägaren till Golden Bar ska ju va en av de värsta skurkarna i staten...

Vi hjälper dig gärna med att läxa upp soldater och annat patrask som inte är välkommna till Golden Bar, naturligtvis mot en viss ersättning.

mvh Johnny Utah

"The fastest gunslinger West of the Pecos"
 
Top