Cyberpunk, var igår … framtiden är redan här! (…eller?)

I Tracked Down the Hidden Workers Secretly Powering ChatGPT
"These workers are training AI to take their own jobs. There’s a hidden workforce powering the rise of ChatGPT, and nearly 1 in 5 of them have fallen into homelessness. We investigated America’s AI sweatshops, and found a new gig economy run by Big Tech."

Driverless Cars Are Doing Something Worse Than Crashing
"If Waymo gets its way, 2 million workers will be out of work.
When Waymo gets a firm hold on a city, wages go down. Some drivers now have to work 12 hours day, 7 days a week just to get by.
This isn't inevitable — but Big Tech is spending millions to make you think it is."

Driverless Cars Are Doing Something Worse Than Crashing
"If Waymo gets its way, 2 million workers will be out of work.
When Waymo gets a firm hold on a city, wages go down. Some drivers now have to work 12 hours day, 7 days a week just to get by.
This isn't inevitable — but Big Tech is spending millions to make you think it is."
I riktig cyberpunk måste den förstås vara livsfarlig, snarare än mycket säkrare.

(Jag är för en teknik som gör allt billigare och säkrare.)

I riktig cyberpunk måste den förstås vara livsfarlig, snarare än mycket säkrare.

(Jag är för en teknik som gör allt billigare och säkrare.)
Baserat på vad de visar i den här videon bl.a. mellan 03:05-05:28 så vet jag inte om de är säkrare:
Why Fully Self-Driving Cars Are Almost Impossible | The Limit

Baserat på vad de visar i den här videon bl.a. mellan 03:05-05:28 så vet jag inte om de är säkrare:
Why Fully Self-Driving Cars Are Almost Impossible | The Limit
Vi har data, Waymo är mycket säkrare per körd sträcka, 80-90% säkrare.

Tesla däremot är inte redo ännu, men så får den ju inte självköra självständigt heller.

Back