Nekromanti Cybernetik till d20modern

Boobis

Warrior
Joined
14 Mar 2002
Messages
253
Location
STHLM
Har uppdaterat mina regler för cybernetik till d20modern. Nu finns det hela 3 implantat :gremwink: och reglerna är omarbetade.

Vad tycks?

-J
 

UnConnected

Veteran
Joined
10 Apr 2002
Messages
162
Location
Göteborg
Har inte d20 modern men man kan väl lägga in en lite halv onödig kommentar för det.

Det var mycket bra skrivet, lagom korrekt och en liten smula humor här och där.

Reglerna verkade vettiga och det känns som om du tänkt till bra angående läkning och ingrepp..

Keep up the good work.
 

Boobis

Warrior
Joined
14 Mar 2002
Messages
253
Location
STHLM
Tackar :gremsmile:

Är det några speciella implant du skulle vilja se? Vad tycker du om att man måste betala delvis med XP, och att man kan betala med XP man inte har?

MVH
-J
 

UnConnected

Veteran
Joined
10 Apr 2002
Messages
162
Location
Göteborg
Jag är som sagt inte så insatt i själva regelsystemet, men betalningen med XP verkar rätt så smidig. Att man kan "skuldsätta" sina XP är väl även det en OK lösning. Det fungerar ju bra för att balansera cybernetik lite i vilket fall, precis som ex. psykoskryss i NeoTech etc.

Implantat som jag skulle vilja se personlig är svårt att svara på, men om du behöver inspiration så är det ju bara att snegla lite lätt på något SF spel eller bok.
 

Boobis

Warrior
Joined
14 Mar 2002
Messages
253
Location
STHLM
Jo, jag har väl sneglat en del på framförallt N2, men även på Cyberpunk :gremwink:. En annan inspirationskälla är alla "wonderous items" i D&D.

-J
 
Top