Nekromanti Creepy!!

Fyfarao!
Det där var verkligen creepy stuff!
Yuck... Det där är nog tamejtusan nya monsterprylen för att köra grymma monsterkaraktärer på nya filmer. :gremwink:

Hahah det där var ju både läskigt och skrattretande :gremlaugh:
gillar döskallen personligen, kanske ska skriva ut den och låta Rp hitta den i en gammal grotta/katakomb/liknande :gremlaugh:

EN del var ritkigt läskiga. Hillary t.ex.

Däremot, som vanligt i såna här tävlingar, var 90% folk som dels inte lyckades särdeles bra och/eller dels tyckte att det skulle vara "roligt" snarare än, som ju var poängen med den här grejen "skrämmande". De flesta var bara fåniga, och drog helt klart ner helhetsintrycket på sidan. I slutänden räckte inte 10% skrämmande bilder för att väga upp 90% urfåniga. Så nej, för min del blev det knappast några mardrömmar...

Creepy?
Fan heller, det där var ju skitkul! Har inte haft ett sånt fnitter på länge... å andra sidan är min humor kanske inte representativ.

Keith Richards var lungt den bästa.

Nja, jag tycket det var snyggt gjort och jag vissa bilder var lite små komiska. Över lag så var det häftigt och inte särskillt creepy.

"It's all in the mouth of the beholder."

(Jag tyckte också att det var läskigt - lite på samma sätt som "Invasion of the Body Snatchers" som jag ser i nyinspelning med Nicole Kidman och Daniel Craig. Skräck missar ofta poängen med att lägga skräckmomenten nära vardagen)

Å´fy tusan ! De var läskiga ja.
Dock så var det samtidigt ämlans coola på ett sätt.

Back