Nekromanti Coriolis och Mutant: Maskinarium på GothCon

Falk

Veteran
Joined
14 Feb 2014
Messages
37
Jag hade tänkt att anmäla mig till "Det Döende Skeppet" (Coriolis) på pass 1,
och till "Jordbruksanläggning Norrviken Nandeep 23" (Mutant: Maskinarium) på pass 4.

Så om någon har en grupp jag kan vara med i, eller vill vara med i min grupp så säg till.
 

lojpersson

Minion
Joined
27 Apr 2006
Messages
14
Hej
Vi är två spelare som har ett lag anmält och kommer att spela "Det Döende Skeppet" (Coriolis) på pass 1 om vi får ihop tillräckligt många spelare. Du är välkommen att ansluta dig.

Mvh
Jörgen
 

Falk

Veteran
Joined
14 Feb 2014
Messages
37
lojpersson;n150647 said:
Hej
Vi är två spelare som har ett lag anmält och kommer att spela "Det Döende Skeppet" (Coriolis) på pass 1 om vi får ihop tillräckligt många spelare. Du är välkommen att ansluta dig.

Mvh
Jörgen
Det verkar som att jag har hittat medspelare, men jag hör absolut av mig om det ändras.
 

LordTengel

Swordsman
Joined
26 Jan 2003
Messages
526
Location
Linköping
lojpersson;n150647 said:
Hej
Vi är två spelare som har ett lag anmält och kommer att spela "Det Döende Skeppet" (Coriolis) på pass 1 om vi får ihop tillräckligt många spelare. Du är välkommen att ansluta dig.

Mvh
Jörgen
Jag håller på att kolla på min anmälan till GothCon - är det okej om jag hör av mig om några dagar och ser om ni har lediga platser i ert lag?
 

lojpersson

Minion
Joined
27 Apr 2006
Messages
14
LordTengel;n150853 said:
Jag håller på att kolla på min anmälan till GothCon - är det okej om jag hör av mig om några dagar och ser om ni har lediga platser i ert lag?
Det går bra.
 

Lightshy

Hero
Joined
3 May 2014
Messages
1,067
Tänkte höra om det finns nån plats kvar till Coriolis på fredagen?
 

lojpersson

Minion
Joined
27 Apr 2006
Messages
14
Vi har en plats kvar på Coriolis, fredag, Pass 1. Den som hör av sig först får den.
 
Top