Nekromanti Conan och E-type

Personligen skulle jag se mer fram emot en filmatisering av R-Type (Hmm, det skulle faktiskt kunna funka riktigt bra!)...

Verkar som om Paradox gjorde ett riktigt klipp när de köpte in rättigheterna till Conan. Det måste väl betyda att de som gör Conan-rollspelet fått tillstånd ifrån Paradox? Dock har jag svårt att se E-type i någon seriös roll i någon film överhuvudtaget och han ska absolut inte medverka i något soundtrack till en eventuell film. :gremsmile:

Äsch, E-Type kan säkert funka. Alla som sett en E-Typevideo vet ju att han alltid har minst en storbystad och lättklädd kvinna med som drar undan fokus från hans mediokra musikaliska talanger. Och storbystade och lättklädda kvinnor hör definitivt hemma i Conan!

Mvh / Phelan, som förekommer Troberg

Alla som sett en E-Typevideo vet ju (snip)
Mvh / Phelan, som förekommer Troberg

Jag har inte sett en E-Type-video, så du förekom inte mig.

hehe !
Ja, där ser man.. Kul att de blåser liv i vår gode Conan igen !!! :gremgrin:
När det gället E-type så kan det bli intressant att se honom i den här rollen... :gremsuck:

När det gället E-type så kan det bli intressant att se honom i den här rollen
Vet du vilken roll han ska spela, alltså? I artikeln stod det ju bara att de vill ha honom i "en roll", och ingenting om vilken.

"Vet du vilken roll han ska spela, alltså? I artikeln stod det ju bara att de vill ha honom i "en roll", och ingenting om vilken. "

Det verkar ju bara som han som intervjuades bara spånade lite. Det verkar vara en enorm vinkling att E-Type skulle vara aktuell för filmen...

Inte som Conan då väl, för E-type är ju muskulös som ... nån som inte är så muskulös.

//Härolden, garanterat mindre musklig

Sorry...

Vet du vilken roll han ska spela, alltså? I artikeln stod det ju bara att de vill ha honom i "en roll", och ingenting om vilken.

Oopss, jag tror att jag har lyckats med ett syftningsfel från min sida... Vad jag egentligen skulle mena vara att det skulle vara intressant att se E-Type i en sådan här fim. Min bild av honom är inte direkt förknippad med just conan-liknande filmer..

Inte som Conan då väl, för E-type är ju muskulös som ... nån som inte är så muskulös.
Heh! Lite mer åt Elric-hållet. Mager drasut som käkar örter och kan ställa till med show när det behövs. :gremtongue:

Back