Nekromanti ? [coll]

Eon2

Veteran
va fan snaka ni om det är inte synd om min mamma och jag har ingen inboxat rollspel

föddes med ett rollspel kommer antagligen dö med ett rollspel

luxor

Veteran
men det står ju att du föddes med ett rollspel...
....då borde det gjort mäkta ont när din mamma tryckte ut dig, och då speciellt om rollspelet i fråga var "inboxat"...

//Barmhärtighet är något som de svaga har uppfunnit för att kunna utnyttja de starka.

Ymir

Liten kantbaron
Äh, med dagens lustgas, kejsarsnitt och bedövningsmedel har förlossningar förlorat sin charm. Det var bättre förr...

- Ymir, er sadist i rollspelsdjungeln

WolmerX

Warrior
Du menar när mödrarna fick föda ungar med rollspelsböcker helt utan sådana bekvämligheter?

Rollspel & Rock

Ymir

Liten kantbaron
Precis. Fast stryk rollspelsböckerna, det räcker med ungen som den är. Kan inte komma på mycket som kan göra ondare.

- Ymir, fyller år idag.

Lycan

Hero
Eon2...en väldans skojig person

Ta en vettskrämd och sexualfobisk person. Bryt därefter av dennes tumme och genom att vicka tummen fram och tillbaka tvingar du denna person att begå diverse handlingar som personen mår mycket dåligt av.
Dessa handlingar skall givetvis vara av sexuell natur.

Tja... Kan iofs komma på en hel enorm massa saker som är enormt mycket värre än att föda barn. Som att få en skit på tvären t.ex. Det är man inte en riktigt man förrän man fått...

MVH - Da Lÿcan, er frälsare

Ymir

Liten kantbaron
Re: Tienne...en väldans sabbad person

Tja, det förstnämnda var väl mer psykiskt plågsamt för Tienne än fysiskt. Visst, att få sin brutna tumme vriden fram och tillbaka som hon fick lär göra ofattbart ont, men jag skulle nog ändå tro att en normal förlossning utan bedövning är värre. Dock har jag inte upplevt någon av sakerna i verkligheten, och bör således inte uttala mig.

En skit på tvären dock, tja...INGET under himmelen kan vara värre än det. :)

- Ymir, ingen riktig man.

Sodivra

Champion
ää-uuh?

Tienne? Skit på tvären? Jag förstår inteee?

/Jag är en jägare.
En jägare av kättare och nattens bestar.
Och jägare vilar aldrig!

Azagthoth

Myrmidon
Re: Avstängd?

Lite hårt att stänga av någon för att ha skrivit ett onödigt inlägg. Rimligtvis så inser personer som får kritik att de gjort någonting fel, annars skulle inte folk reagera som tex du gör. Det är mänskligt att fela, de flesta gör det ett antal gånger, så jag har i alla fall inte ens tänkt tanken att stänga av stackaren som skrev första inlägget. Har funderat på att låsa tråden dock...

/Azagthoth

Largoi

Warrior
Har någon tänkt på att fråga vad det är han vill ha hjälp med istället för att gapa att det är ett onödigt inlägg? (dock verkar det tämligen onödigt)
Vad vill du ha hjälp med?

Jag är nog gud iallafall, när man tänker efter...