Nekromanti Codex redaktionsarbete

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Arbetet inom redaktionen för Codex fungerar på ett annat sätt idag än vad det gjorde för ett halvår sedan. Detta forum är därför överspelat och används inte längre av chefredaktören, Johan Linder.

Ni som idag inte redan har en stadig kontakt med Johan men ändå vill arbeta med tidningen ombeds kontakta honom direkt på johan@portalpublishing.nu.

Detta forum kommer så småningom att stängas.
 

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Det var synd.. Tyckte att formuet var en bra idé för skribenterna att dela med sig av sina idéer utan att maila runt till halva universum*smärre överdrift*.

Nåväl... så kan det gå....
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Jo, för sådant skulle det kanske kunna fungera, men Johan har inte möjlighet att vara aktiv här på forumet för att svara på frågor och styra arbete. Till det kommer forumet inte att användas i fortsättningen.

Men om det finns intresse bland skribenter att ha kvar forumet för att kunna få hjälp av varandra vid skrivandet och dylikt så är det inte omöjligt att ha det kvar. Sett från min synvinkel alltså, sen är det upp till Johan om han tycker att det är en bra idé.

Vad tycker ni?
 

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Jag tycker att fomuet borde vara kvar. Fast om det är i oaktiv glömska så tjänar det ju inget syfte. Johan borde dock en gång innan varja nummer ta sig tid att skriva va han önskar för typer av artiklar.
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Du får ta upp ditt önskemål om redaktionens arbetssätt med Johan, du kan själv lägga fram dina argument bättre än vad jag kan.

Forumet får vara kvar så länge.
 
Top