Nekromanti Codex nr 08 var ......!

grisvaktaren

Veteran
Joined
25 Mar 2001
Messages
6
Location
Visby
Hej!
Codex nr 08 var väldigt bra! Genomtänkt layout och väldigt bra skribenter! Men. Dom som är lite nyare och inte vet vad "rollspel" är för nått. Hur skall dom kunna veta det?
På nätet finns det väldigt lite info om vad rollspel verlkligen är. En artikel om det skulle jag vilja se! Lite mycket om data tycker jag nog men annars så var ju allt på sin plats.
 

Scanmaster_K

Veteran
Joined
26 Nov 2000
Messages
88
Location
Visby, Sverige
Att det finns lite info på nätet om vad rollspel är kan jag inte riktigt hålla med om. Nästan varje stor och/eller personlig sida om rollspel har en samt att de som äger en grundbok till ett rollspel kan sannorligt läsa om det i den boken också. Något som vore intressant att se i codex däremot skulle vara en länksamling med de absorlut bästa siterna fanns med, både engelska och svenska.

För varje person som tillber mig ökar min styrka.
 

grisvaktaren

Veteran
Joined
25 Mar 2001
Messages
6
Location
Visby
Du har fel. För 1 år sen hade jag ingen aning om vad rollspel var. På varje stor sajt fanns det ingen bra beskrivning. + att man gärna vill veta vad det är man köper och ifall man gillar det. Det som jag var ute efter var typ ett litet introduktions äventyr till rollspel.

Så alltså så hade du fel!
hahahahaha!!!!!
 

Scanmaster_K

Veteran
Joined
26 Nov 2000
Messages
88
Location
Visby, Sverige
Allt jag vet är att jag sett beskrivningar om vad rollspel är. Din självgode prick.

För varje person som tillber mig ökar min styrka.
 

Master_Z

Swordsman
Joined
3 Sep 2000
Messages
601
Location
Mölndal, Sverige
På de flesta sidor om rollspel står det vad rollspel är för något på ungefär samma sätt som det står i grundböcker till olika rollspel. Vad vill du ha för beskrivning?

GAIS är dansband och IFK är hårdrock!
"Beauty is in the eye of the beholder"
 
Top