Nekromanti Codex 8

Ola

Swordsman
Joined
10 Apr 2000
Messages
491
Location
Göteborg, Sverige
Hej alla. Klockan är 8.43 på morgonen lördag och jag tankar Codex till Tryckeriet.

jag vill tacka alla för insatser. Vi har tillsammans lyckats göra ett kanonnummer. Tyvärr måste jag också berätta, att trots 132 sidor fett nujmmer, kom inte allt med. Men förtvivla icke. Tidlöst material kör vi i senare nummer och aktuellt material kan vi köra på rollspel.nu.

Jag åker bort ett par dagar så jag är svår att få tag på.,


Nästa nummer kommer ha Star Wars som extra tema...



Ola Nilsson
Chefred Codex

<A HREF="http://www.rollspel.nu" target="_new">http://www.rollspel.nu</A> ola@rollspel.nu
 

Äventyr

Världsbyggare
Joined
9 Jun 2000
Messages
1,005
Location
Bureå
Star Wars som tema? Intressant. Några speciella artiklar som önskas?

- Daniel

"The force is with you. Always."
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Igen???

Var ju bara ett nummer sedan (007) som det var tema...tycker personligen det var lite snabbt på...men det är väl bara jag som tycker kanske...

Riddaren


Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie
 

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Är det någon som har förslag på Star Wars relaterade Artiklar?


Tomorrow will take us away, Far from home, Noone will ever know our names.
 

hyperdrive

Veteran
Joined
6 Jun 2000
Messages
193
Location
Uppsala
Jag är intresserad av tiden före Episode I, typ Sith Wars och sånt samt även tiden efter Luke Skywalker typ 100 år efter hans död. Det vore roligt med lite text om dessa spännade tidsåldrar. Vilka är hjältarna, vilka krafter använde de och så vidare.

/Kristofer
 

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Jag minns ett Star Wars äventyr i en sinkadus som jag gillade mycket.. Det hette "Jakten på Mean Gribbler" eller nått sådant.. Riktigt klassiskt äventyr där man begav sig ut till en imperisk bunker djupt inne i en regnskog och där fick batalja stormtrupper...
Kul äventyr...
Text om vad som händer före och vad som händer efter kan ju vara intressant för vissa riktiga fantatiker.. Men ett äventyr eller liknande kan nog bli mer allmänt intressant..

Tomorrow will take us away, Far from home, Noone will ever know our names.
 
Top